קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 3 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

קונכיות קנולי

קונכיות קנולי
אם אתה רוצה להוסיף עוד מתכונים צמחוניים ללא חלב ולקטו אובו לקופסת המתכונים שלך, Cannoli Shells עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. תמורת 24 סנט למנה , מתכון זה מכסה 3% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. למנה זו יש 137 קלוריות , 2 גרם חלבון ו -8 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 24 מנות סועדים. 24 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. גשו לסופר וקנו חלמון, קמח, שמן ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעתיים ו-3 דקות . זה מובא אליך על ידי Allrecipes. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון לא כל כך סופר ספונאלי של 16% . קונכיות קנולי , קונכיות קנולי ללא גלוטן וקנולי שוקולד צ'יפס-תפוז (Cannoli di Ricotta) דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה בינונית מערבבים יחד את הקמח, הסוכר והקינמון. בעזרת מזלג מערבבים פנימה את היין הלבן. כשהבצק יוצר כדור, הופכים על משטח מקומח קלות ולשים עד לקבלת בצק אחיד, כ-15 דקות. מכסים ומכניסים למקרר למשך כשעתיים.
מרכיבים שתצטרך
יין לבןיין לבן
תפוחים קלופים פרוסים (בערך 12 בינוניים)תפוחים קלופים פרוסים (בערך 12 בינוניים)
חבילה מעורבת פירות יבשים, קצוציםחבילה מעורבת פירות יבשים, קצוצים
חבילה תערובת עוגה בטעם ונילחבילה תערובת עוגה בטעם וניל
אבקת ג'לטין אפרסק, משמש או תפוזאבקת ג'לטין אפרסק, משמש או תפוז
ציוד שתשתמש בו
הצעות הגשה: סלט ולחם פריךהצעות הגשה: סלט ולחם פריך
2
מחממים 1 אינץ' של שמן במחבת כבדה עמוקה ל-365 מעלות F (180 מעלות F). על משטח מקומח קלות, מרדדים 1/3 מהבצק לעיגול גדול דק כמו נייר.
מרכיבים שתצטרך
חבילה מעורבת פירות יבשים, קצוציםחבילה מעורבת פירות יבשים, קצוצים
1 כיכר (1 פאונד) בצק לחם מחיטה מלאה קפוא, מופשר1 כיכר (1 פאונד) בצק לחם מחיטה מלאה קפוא, מופשר
חבילות קרקרים מלוחים ללא מלחחבילות קרקרים מלוחים ללא מלח
ציוד שתשתמש בו
1/2 כוס קירשווסר1/2 כוס קירשווסר
3
חותכים ל-8 עיגולים (5 אינץ'). עוטפים כל עיגול סביב צורת קנולי, ואוטמים בחלמון ביצה.
מרכיבים שתצטרך
1 תערובת עוגת שוקולד שנרכשה בחנות, כמו בטי קרוקר שוקולד מריר סופר לח, אפויה לפי הוראות הקופסה1 תערובת עוגת שוקולד שנרכשה בחנות, כמו בטי קרוקר שוקולד מריר סופר לח, אפויה לפי הוראות הקופסה
ג'ינג'רס מרוסקים (כ-14 עוגיות)ג'ינג'רס מרוסקים (כ-14 עוגיות)
4
מטגנים 2 או 3 בכל פעם עד להזהבה. להסיר עם מלקחיים לניקוז על מגבות נייר. הסר בזהירות קליפות מהטפסים כשהן עדיין חמות, אחרת הן עלולות להיתקע.
מרכיבים שתצטרך
1 כף מרסלה יבשה1 כף מרסלה יבשה
ציוד שתשתמש בו
כיכר לחם לבן מיובש חתוך לקוביות או חבילה אחת קוביות מלית עשביםכיכר לחם לבן מיובש חתוך לקוביות או חבילה אחת קוביות מלית עשבים
תְרֵיסַרתְרֵיסַר

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה-Blann de Bleu Cuvee Mousseux עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Blanc de Bleu Cuvee Mousseux
Blanc de Bleu Cuvee Mousseux
Blanc de Bleu הוא יין שרדונה קליפורניה פרימיום עם רמז נוסף של אוכמניות והוא יין מבעבע עדין השמור לחגיגות בלתי נשכחות. הוא מציע טעמים מפתים ותסיסה ארומטית רעננה - בצבע פסטל חי עם אוכמניות. כל זה כלול בבקבוק סקסי מרשים עם כשרון בטוב טעם. הפרי של בלאן דה בלו גדל בכרמים השקטים של צפון קליפורניה, הידועים במשב הרוח הקריר והצלול שלהם - תנאים אידיאליים לענבים ולקרקעות האקסקלוסיביות המדגישים את האדמה. מאפיינים טעימים. היין המבעבע הזה משתלב היטב עם מתאבנים, סושי וארוחות קלות מאוד.