קושימומחה
מוכן ב1 ש, 2 דק.
מנות42
ציון בריאות2
מגזין

קוקוסים-בוטנים עוגיות: Galletas מריה (קוסטה ריקה)

קוקוסים-בוטנים עוגיות: Galletas מריה (קוסטה ריקה)
קוקוסים-בוטנים עוגיות: Galletas מריה (קוסטה ריקה) עשוי להיות המתאבן שחיפשתם. והוא מספק כ 42 מנות . מנה אחת מכילה 83 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו4 גרם של שומן. אם יש לך מלח, שיבולת שועל מיושנת, חמאה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 2 דקות. נסו טאקו דגים קוסטה ריקה, Galletas de Anís (עוגיות אניס), ו פאדג'קוקוס קוסטה ריקני (Cajeta De Coco (מתכונים דומים).

הוראות

1
מיקום 2 מדפים באמצע התנור מחממים עד 400 מעלות F. קו 2 גיליונות אפייה עם נייר קלף או מחצלות אפייה סיליקון. (אם יש לך רק 1 תבנית אפייה, תן לזה להתקרר לחלוטין בין קבוצות.)
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
לטאטא את הקמח, אבקת אפייה, סודה לשתייה ומלח יחד בקערה בינונית. ממיסים את החמאה בסיר בינוני על אש נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
קערהקערה
3
הסר את המחבת מהחום, ומערבבים את הסוכר החום עם כף עץ. (הסוכר יהיה רך ורטוב, אבל עדיין יש שכבה של חמאה על גבי; אל תדאג, התערובת מגיעה יחד כפי שאתה מוסיף את שאר החומרים.) מערבבים את הביצה, ולאחר מכן את תערובת הקמח, דואגים לא overmix. מערבבים את הקוקוס, שיבולת השועל והאגוזים כדי להכין בצק עוגיות מרקם. להפריש עד שהוא מגיע לטמפרטורת החדר, כ -30 דקות. באמצעות כף גלידה בגודל גלידה (#60), לגרוף כדורים של הבצק על המחבתות מוכן, סידור אותם על 2 1/2 אינץ ' זה מזה.
מרכיבים שתצטרך
בצק עוגיותבצק עוגיות
סוכר חוםסוכר חום
גלידהגלידה
קוקוסקוקוס
חמאהחמאה
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
אגוזיםאגוזים
שיבולת שועלשיבולת שועל
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
סקופ גלידהסקופ גלידה
כף עץכף עץ
מחבתמחבת
4
אופים עד עוגיות זהובות חום עם קצוות קלויים, על 12 דקות. עוגיות מגניבות בסירים לכמה דקות. לאחר מכן להעביר עם מרית מתלים כדי מגניב.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מריתמרית
5
לשרת. טיפים של אופה עסוק: אתה יכול לאחסן בצק לא מעוצב עד 3 ימים במקרר. אחסן את העוגיות במיכלים אטומים למשך שבוע. להקפיא עבור 1 חודש לאחסון ארוך יותר.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
בצקבצק