קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות1
ציון בריאות0
מגזין

קוקטייל פסיפלורה שנקרא לו לוס אנג'לס

קוקטייל פסיפלורה שנקרא לו לוס אנג'לס
אם יש לכם עלי נענע, סוכר מגורען, רום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הוא מובא אליך על ידי SippitySup. עם כפית ציון של 12% המנה הזאת לא כל כך סופר. מתכונים דומים: קוקטייל שיחות, טקילה קוקטייל אננס / התקשר אליי PMc, ו עוף עם רוטב פסיפלורה על פירות יבשים ואגוזים אורזו.

הוראות

1
חותכים את פירות התשוקה לשניים ואז לגרוס את הזרעים ואת עיסת לתוך מסננת רשת קטנה להגדיר על זכוכית תחתונה כבדה מיושנת או בגודל דומה. השתמש בבלגן קוקטייל מטופל ארוך או בקצה הלא נכון של כף העץ כדי לגרד את הזרעים ואת עיסת נגד רשת של מסננת כדי לחלץ את המיץ מן הזרעים בשרניים, המיץ יאסוף בתחתית הזכוכית. אתה צריך בערך 1 וחצי אונקיות נדיבות. שמור את הזרעים כמו לקישוט.
מרכיבים שתצטרך
קוקטיילקוקטייל
חלץחלץ
פירותפירות
מיץמיץ
זרעיםזרעים
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
כף עץכף עץ
2
מוסיפים את מיץ הסיד, סוכר ועלי נענע לזכוכית עם מיץ פסיפלורה. לערבב את המטבעה, באמצעות הסוכר כמו שוחקים עד העלים הם חבולים והסוכר בעיקר מומס. ממלאים את הכוס עם קוביות קרח בינוניות ושופכים את הרום על הקרח. מערבבים בעדינות לשלב, דואג להפיץ את עלי המנטה ברחבי הזכוכית. למעלה עם אונקיה או שניים סודה לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מיץ פסיפלורהמיץ פסיפלורה
מנטהמנטה
מיץ לייםמיץ ליים
מים מוגזיםמים מוגזים
קרחקרח
סוכרסוכר
רוםרום
3
מקשטים עם נענע sprig וכמה זרעי פסיפלורה שמורות. הזרעים טעימים. אל תפחד לגרוס אותם בפה שלך כמו שאתה נהנה הקוקטייל.כמו זה: כמו טעינה...
מרכיבים שתצטרך
פסיפלורהפסיפלורה
קוקטיילקוקטייל
זרעיםזרעים
מנטהמנטה