קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות3
מגזין

קוקטיילים סרטנים

קוקטיילים סרטנים
קוקטיילים סרטנים עשויים להיות רק מתאבן hor אתה מחפש. והוא יספק כ 8 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, כל 30, ואת הבמנה זו יש: 260 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 22 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ donnahay.com.au יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו אבוקדו, פלפל סדוק, כרישה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: מיני קוקטיילים סרטנים, קוקטיילים חום, ו קוקטיילים רוש.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, ו סוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פינו גריג ' יו אורגני Ziobaffan. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
זיאובפה אורגני פינו גריג ' יו יש ניחוחות עשירים טריים של תפוחים ואגסים עם רמזים של הדרים כי לדעוך לתוך זר פרחים ועל החיך זה בהיר ורענן עם טעמים פירות נפלאים.ZIOBAFFA Pinot Grigio צמדים היטב עם מגוון רחב של מאכלים קלים יותר, במיוחד דגים/רכיכות, עוף, פסטות ברוטב שמנת וגבינות רכות יותר. זה גם אפריטיף אידיאלי. תערובת: 100% פינו גריג ' יו