קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות52
מגזין

קיא כלבים

קיא כלבים
קיא כלבים נטול גלוטן, מנה עיקרית. מתכון זה מכין 4 מנות עם 254 קלוריות, 26 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מכלמתכונים דורש אוקסו עוף בספל, עמילן תירס, מרגרינה וחלב. זה הוא במחיר סביר מתכון לחובבי אוכל אמריקאי. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. בסך הכל, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 80%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם בית הכלבים "סו קאלי" חקיין נקניקיות, בישול קראנצ'ר כלב חם כלב טופר, ו קונפטי תירס כלב חם כלב טופר.

יין מומלץ: ריזלינג, יין ורדים, Gewurztraminer

ניתן לשלב נקניקיות עם ריזלינג, יין רוזסי וגוורצטרמינר. גוו-רצטרמינר יהיה נהדר עם הנקניקייה הבסיסית שלך בסגנון ניו יורק עם חרדל וכרוב כבוש. עבור כלב בסגנון שיקגו עם חמוצים חמוצים ופלפל חריף, אתה יכול לבחור ריזלינג פריך. לא משנה התוספות שלך, רוזום יבש כמעט תמיד עובד. אתה יכול לנסות את זילקן ראוש ריזלינג ספאטלס. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-20 דולר לבקבוק.
זילקן ראוש ריזלינג ספאטלס
זילקן ראוש ריזלינג ספאטלס
עדינות מונעת פירות מסומנת בפרחים עדינים בריסלינג שנקטף מאוחר. תווים של אפרסק כרם, אשכולית, לימון עסיסי ופסיפלורה בשלה מתאחדים על חיך קרמי ומרוכז עשיר במלון וקליפת לימון מסוכרת. החלפה מדהימה של חומציות עסיסית ומתיקות שכבתית יחד יוצרים שלם מוכן לחלוטין. הגימור הארוך והעסיסי ורמז הבציר הפנטסטי לעתיד יפה שעוד יבוא.