קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות37
מגזין

קימבאפ

קימבאפ
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל kimbap. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 505 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 37 גרם שומן. אם יש לכם שיני שום, סוכר, רוטב סויה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. 85 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. מתכונים דומים: Yubu Kimbap (Kimbap עם שקיות טופו מטוגנות עמוקות מתובלות), Kimbap (סושי רול), ו מתכון Kimbap בשר.

הוראות

1
עבור בשר בקר: מניחים את כל החומרים המרינדה לתוך מעבד מזון תהליך עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
2
יוצקים מרינדה על צלעות פרוסות, בשכבות, ומרינדה במשך 12 עד 24 שעות. בשר גריל במחבת גריל, על חום גבוה, עם כמות קטנה של תרסיס בישול nonstick.
מרכיבים שתצטרך
3
גריל בכל צד במשך 3 דקות או עד הבשר מבושל דרך לחלוטין. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
4
עבור תרד: למלא סיר גדול עם מים ולהביא לרתיחה. תרד Blanch במשך 2 דקות, ולאחר מכן לנקז ולשטוף מתחת למים קרים. לסחוט עודף מים מתרד בערך קוצצים. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
5
מניחים מרכיבים תרד הנותרים לתוך קערה לטאטא יחד.
מרכיבים שתצטרך
6
יוצקים מרינדה מעל תרד ומערבבים יחד כדי מעיל לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
7
מניחים במקרר עד מוכן לשימוש.
8
עבור חביתה: יוצקים שמן למחבת nonstick ומניחים על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
9
יוצקים ביצים מוכות למחבת ומבשלים כמו קרפ, על 3 דקות בכל צד.
מרכיבים שתצטרך
10
הסר ממחבת לחתוך לרצועות ארוכות, דקות. תניח בצד.
11
לסושי רייס: מניחים אורז, אורז יין חומץ וסוכר בקערה גדולה ומקפלים בעדינות עד לשלב מלא. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
12
להרכיב: מניחים גיליון של נורי על מחצלת סושי / רולר בזהירות להפיץ 1/4 כוס האורז מוכן על שכבה דקה מעל nori.
מרכיבים שתצטרך
13
מורחים 4 אונקיות של בשר על האורז ואחריו של התרד, 2 רצועות של דייקון, ו 2 רצועות של חביתת ביצה.
מרכיבים שתצטרך
14
בזהירות לגלגל את kimbap בחוזקה ככל האפשר, מבלי לקרוע את nori.
מרכיבים שתצטרך
15
לאחר הסושי כבר התגלגל לחתוך את הגליל לתוך 10 עד 12 חתיכות אפילו, בהתאם לעובי הרצוי.1
מרכיבים שתצטרך
16
חזור עם שאר החומרים עד כל ארבעת לחמניות נעשו פרוס.1
מרכיבים שתצטרך
17
מגישים מלווה חתיכות הנותרים של דאיקון כבוש צהוב.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר צלע, פרוס דקבשר צלע, פרוס דק2ביצים, מוכות קלותביצים, מוכות קלות11 קילו קישואים,ג'ינג'ר טרי, מגורדג'ינג'ר טרי, מגורד1שן שום, טחוןשן שום, טחון3שיני שום, קצוצות בערךשיני שום, קצוצות בערך1בצל ירוק, פרוסבצל ירוק, פרוס1בצל ירוק, פרוס דקבצל ירוק, פרוס דק11 קילו קישואים,1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן2(חוֹרֶף)רוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן4גיליונותנוריםנורים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגס אסיאתי, מקולף וטרי מגורדאגס אסיאתי, מקולף וטרי מגורד4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל לפי הטעםפלפל לפי הטעם0צנון כבוש צהוב, פרוס לרצועות ארוכות ודקותצנון כבוש צהוב, פרוס לרצועות ארוכות ודקות1(חוֹרֶף)חומץ יין אורזחומץ יין אורז1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ יין אורזחומץ יין אורז2(יכול להיות או להרחיק)חומץ יין אורזחומץ יין אורז1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי שומשום קלוייםזרעי שומשום קלויים1חבורהתרד, ניקהתרד, ניקה0(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק11 קילו קישואים,ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות