קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות8
ציון בריאות37
מגזין

קינואה טבולה

קינואה טבולה
תשכחו לצאת לאכול או להזמין אוכל בכל פעם שאתם משתוקקים לאוכל מזרחי. נסו להכין טבולה קינואה בבית. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 8. מנה אחת מכילה 165 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני דיאטה. לא הרבה אנשים באמת אהבו את ההר ד ' אובר הזה. מתכון זה מ טעם הבית דורש שמן זית, קינואה, פטרוזיליה ופלפל. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. עם כפית ציון 77%, המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: קינואה טבולה, טאבולה - ללא גלוטן עם קינואה, ו עוף צלוי עם עלי כותרת יסמין גארם מסאלה, זעפרן, אגוזי לוז ודבש וטאבולה קינואה.

הוראות

1
בסיר גדול, להביא מים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים קינואה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 12-15 דקות או עד שנוזל נספג.
מרכיבים שתצטרך
קינואהקינואה
3
מסירים מהאש; מוך במזלג.
4
מעבירים לקערה; מצננים לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מוסיפים את השעועית, המלפפון, הפלפל האדום והפטרוזיליה. בקערה קטנה מקציפים את שאר החומרים; מזלפים מעל סלט וזורקים לציפוי. מכניסים למקרר לצינון.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
מלפפוןמלפפון
פטרוזיליהפטרוזיליה
שעועיתשעועית
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא לנסון לה בלאק לייבל ברוט ( חצי בקבוק). יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -30 דולר.
לנסון לה בלאק לייבל ברוט (חצי בקבוק)
לנסון לה בלאק לייבל ברוט (חצי בקבוק)
הצבע המבריק של בלאק לייבל מזכיר את גווני הקש האופייניים לפינו נואר, עם נצנוצי ענבר. הוא תוסס בחליל, עם זרם עדין של בועות מתמשכות. הניחוחות הטריים שלה משלבים את הרושם של חיוניות וריחות באביב, יחד עם רמזים של טוסט ודבש. על החיך, זרי פירות בשלים והדרים יוצרים תחושה של שפע ועם זאת קלילות.