קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות27
מגזין

קינמון ספייס לשפשף בשר חזיר

קינמון ספייס לשפשף בשר חזיר
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ומנה עיקרית ראשונית? קינמון Spice לשפשף בשר חזיר Tenderloin יכול להיות מתכון סופר לנסות. מתכון זה מספק 3 מנות. עם 278 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 15 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. לך לחנות ותביא אבקת צ'ילי, קינמון, פילה חזיר, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב הקינמון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פאדג'קינמון כקינוח. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-103 היו אומרים שזה פגע במקום. נסו לשפשף תבלין יבש הטוב ביותר עבור עוף, בשר חזיר, פילה של בשר חזיר., ו Spice-שפשף בשר חזיר Tenderloin (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

בשר חזיר פילה בתפריט? נסה זיווג עם Malbec, פינו נואר, וsangiovese. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. יין אחד אתה יכול לנסות הוא טאפיז Malbec. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 9 דולר.
Tapiz Malbec
Tapiz Malbec
ענב אלגנטי זה מהעמק העליון מייצר יין בצבע אודם, עם ניחוחות מרוכזים של שזיף ואלון מתובל. יין רך ונדיב עם שכבות של אוכמניות ודובדבנים אדומים. הטעמים ההיסטוריים של ארגנטינה מתעוררים לחיים בבקבוק הזה."מלא יותר מרוב עם כל התכונות שלהמלבק הארגנטיני. החיך הוא חורש עם blackcherry אוכמניות, ואת הסיום הוא רגוע למדיאשר הוא קצת מפתיע בהתחשב באיכות winesjammy."חובב יין