קושימומחה
מוכן ב1 ש, 31 דק.
מנות5
ציון בריאות7
מגזין

קיש קלאסי

קיש קלאסי
קיש קלאסי יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מתאים ל-5 מנות. במנה עיקרית זו יש 440 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 34 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו בייקון, ביצים, חצי-חצי, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב בצק עלים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מאפה פאף אגס חמוציות כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -31 דקות. מתכונים דומים: קיש לוריין קלאסי, קיש שוויצרי בייקון קלאסי, ו פשטידת פודינג קלאסית לוריין.

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן הם הבחירה העליונה שלי לצרפתית. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Superieur Chateau Fleur Haut Gaussens בורדו. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
Chateau Fleur Haut Gaussens בורדו Superieur
Chateau Fleur Haut Gaussens בורדו Superieur
חלוק אודם עמוק, ניחוחות עזים של פירות יער שחורים, טוסט, תבלינים ווניל. טרי ופירותי בפה עם טאנינים קטיפתי וגימור נחמד.תערובת: 85% מרלו, 5% קברנה סוביניון, 5% מלבק, 5% פטי ורדו