קושירגיל
מוכן ב34 דק.
מנות8
ציון בריאות17
מגזין

קסדיות עוף מו שו - Ww 4 נקודות

קסדיות עוף מו שו - Ww 4 נקודות
המתכון Moo Shu Chicken Quesadillas-Ww 4 נקודות יכול לספק את התשוקה המקסיקנית שלך בערך 34 דקות. מנה זו מכילה סביב 19 גרם חלבון 7 גרם של שומן, וסך הכל 312 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לך לחנות ותביא שמן שומשום, בצל ירוק, גבינת מוצרלה חלקית, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב רוטב הסויה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת לימון קמח תירס עם רוטב שוקולד Lapsang Souchong כקינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. לא הרבה אנשים אהבו את המתאבן הזה. נסו אפרסק, עוף וקסדיות Gorgonzola - 5 נקודות, Quesadillas de Pollo (Quesadillas עוף), ו טורטיות אננס Dak Bulgogi Quesadillas (אננס פיקנטי קוריאני BBQ עוף Quesadillas) (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הפינו-נואר האורגני של סטולץ עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
פינו נואר אורגני של סטולץ
פינו נואר אורגני של סטולץ
הפינו הזה מראה היטב את צבעו העשיר והארומה הפרחונית של נקיק קולומביה האורגני פינו נואר (Pinot noir). הכל כדי שהיין הזה יקבל שנים של הזדקנות או ישתכר במקום.