קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות13
מגזין

קערה של נוחות

קערה של נוחות
קערה של נוחות עשויה להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 16 גרם חלבון 28 גרם של שומן, וסך הכל 541 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לך בצל מקורמל, שיני שום, ריקוטה חלב, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני וצמחוני דיאט. עם כפית ציון של 37% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: קערה גדולה של נוחות ... עם Honeycrisps, צ'ילי צמחוני: קערה של נוחות, ו נוחות דרומית.

הוראות

1
בבוקר היום אתה מבשל את הצלעות (או בלילה שלפני), לשפשף אותם בנדיבות עם מלח ופלפל Tbs. של קורנית. לעטוף אותם ולקרר אותם כל היום (או אפילו לילה) עד מוכן לבשל.
מרכיבים שתצטרך
2
מחממים התנור שלך ל 163°. בחום תנור הולנדי גדול על 2 Tbs. של חמאה מעל חום בינוני גבוה, עד קצף. מחממים את הצלעות מכל הצדדים, עובדים בקבוצות כך שהם לא צפופים בזמן בראונינג.
מרכיבים שתצטרך
3
להעביר את הצלעות השחומות לצלחת ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
4
להנמיך את החום קצת, להוסיף עוד נתח של חמאה, ומערבבים את הירקות הקצוצים (כולל בצל ושום,) גבעולי טימין ועלי דפנה. לבשל במשך כ 8 דקות, ערבוב מדי פעם, עד השחמה ביסודיות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את היין האדום, מגרדים את כל החתיכות השחומות מהתחתית לתוך היין, מביאים לרתיחה ומפחיתים את הנוזל בחצי. ואז מוסיפים את ציר העוף וחמים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
6
לקנן את הצלעות הקצרות בחזרה לתוך המחבת, עומד אותם על צדי שלהם, ומקיפים אותם עם נוזל וירקות, אבל לא מכסה אותם באופן מלא.
מרכיבים שתצטרך
7
יוצקים את כל מיצי הבשר שהצטברו על הצלחת גם כן.
מרכיבים שתצטרך
8
מניחים גיליון לח של קלף ישירות על גבי הבשר.
מרכיבים שתצטרך
9
שים את המכסה של התנור ההולנדי על ולשים אותו לתנור כדי braise במשך 3 שעות.
10
הסר את הסיר מהתנור, לחשוף (להסיר ולזרוק את נייר הקלף), ולהעביר את הצלעות הקצרות לסדין אפייה. הפעל את התנור עד 218° ולתקוע את הצלעות במשך 10 דקות (או קצת פחות) עד שהם משחימים קלות על החיצוניות.
מרכיבים שתצטרך
11
בינתיים, לרפרף את השומן מהחלק העליון של מרק בתנור ההולנדי.
מרכיבים שתצטרך
12
הסר את עלה דפנה וזרעי קורנית. מביאים את המיצים לרתיחה, ואז מבשלים עד מעובה מעט. החזר את הצלעות השחומות לרוטב. (אני יודע הרבה מתכונים יש לך לסנן את הירקות החוצה, אבל מסיבה כלשהי אני באמת אוהב שיש ירקות רכים ברוטב שלי, אז אני משאיר אותם.)
מרכיבים שתצטרך
13
בשלב זה אתה יכול לקרר ולקרר אותו עד למחרת, ולאחר מכן לחמם אותו בעדינות לשרת. או להגיש אותו מיד, מלווה בפודינג גורגונזולה ובחירת ירקות.
מרכיבים שתצטרך
14
מקשטים עם קצת פטרוזיליה קצוצה, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
15
מחממים התנור שלך ל 177° (אתה יכול גם להשתמש בתנור325, אם אתה אופה את זה באותו הזמן כמו הצלעות, ופשוט להגדיל את זמן האפייה).
מרכיבים שתצטרך
16
לטאטא יחד את כל החומרים למעט פלפל שחור (זה יהיה גבשושי).
מרכיבים שתצטרך
17
חמאה צלחת אפייה קטנה (9 אינץ') ויוצקים את תערובת הפודינג לתוכו.
מרכיבים שתצטרך
18
מפזרים את החלק העליון עם פלפל שחור טחון טרי. מכסים את תבנית האפייה בנייר כסף, מניחים אותה בתבנית אפייה גדולה ומכניסים אותה לתנור.
מרכיבים שתצטרך
19
מוסיפים מים חמים לתבנית האפייה הגדולה יותר עד שהיא מגיעה 1/2 או 3/4 של הדרך במעלה צידי המנה עם הפודינג (זו הדרך היחידה שאני כבר הבנתי של עשיית אמבט מים בלעדיי נשפך בכל רחבי כמו שאני מנסה לשים אותו לתנור. אולי אתה יותר מתואם ממני, אם כי.)
מרכיבים שתצטרך
20
אופים עד הפודינג מוגדר, כשעה (יותר אם אתה משתמש בטמפ ' אפייה נמוכה יותר.).
21
מגישים חמים.

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת6ריבס, קצוץ טרי או קפואנקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה3(חוֹרֶף)כוסות חמאת בוטנים, קצוצות גסכוסות חמאת בוטנים, קצוצות גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ ומקורמלבצל קצוץ ומקורמל1גדולגזר, קלוף וקצוץ דקגזר, קלוף וקצוץ דק1גבעול סלרי, קצוץ דקגבעול סלרי, קצוץ דק7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף (אלא אם כן יש לך מניות בשר תוצרת בית - אם אתה עושה אתה צריך להשתמש בזה. אל תשתמש במניות בשר מסחריות!)ציר עוף (אלא אם כן יש לך מניות בשר תוצרת בית - אם אתה עושה אתה צריך להשתמש בזה. אל תשתמש במניות בשר מסחריות!)1זנים של פטריותזנים של פטריות2largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)3שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגורגונזולה מתפורר או גבינה כחולה אחרת (השתמש פחות או יותר תלוי כמה חזק טעם שאתה אוהב)גורגונזולה מתפורר או גבינה כחולה אחרת (השתמש פחות או יותר תלוי כמה חזק טעם שאתה אוהב)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרגזר לבן גדול, מקולף וקצוץ דקגזר לבן גדול, מקולף וקצוץ דק2בצלים אדומים, חתוכים לקוביותבצלים אדומים, חתוכים לקוביות7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום פירותייין אדום פירותי6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי2(יכול להיות או להרחיק)גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקריקוטה חלב מלא (סחוט)ריקוטה חלב מלא (סחוט)3sprigs2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי קורניתעלי קורנית2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס חלב מלא או שמנת1 כוס חלב מלא או שמנת3קילוגרםאו כך, של עצמות בשרניות-בצלעות קצרות, ב 6 חתיכותאו כך, של עצמות בשרניות-בצלעות קצרות, ב 6 חתיכות