קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 5 דק.
מנות7
ציון בריאות13
מגזין

קציץ הבשר של אמא של אד

קציץ הבשר של אמא של אד
קציץ הבשר של אמא של אד עשוי להיות המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא יספק כ 7 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 767 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 55 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם רוטב ווסטרשייר, בצל, מלח כשר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב פירורי הלחם אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שטרודל תפוחים כקינוח. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-39 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 2 שעות ו 5 דקות. מתכונים דומים: קציץ בשר העלה החדש של מנלו פארק - אתה יכול לעשות קציץ בשר טעימות מסעדה בבית, זה לא סוד על איך לעשות קציץ בשר, קציץ הבשר של אמא ג'ו כמו שאמא הייתה מכינה., ו החותנת.

הוראות

1
יש לי חולשה מוצדקת לחלוטין לכל מתכון שמגיע אליי עבר ב דרך משפחתו של מישהו אחר. זה לא רק סנטימנטליות; אני מקווה אפילו לא סנטימנטליות, למעשה, מאז תמיד הייתי משוכנע כי סנטימנטליות היא המקלט של אלה ללא רגשות מתאימים. כן, אני עושה להסיק משמעות מן האוכל כי כבר עבר למטה דורות ולאחר מכן הפקיד לי, אבל לחשוב על זה: המתכונים האחרונים, לעשות זאת מסיבה.
2
ובנוסף לכל הזזה הזזה, הנה הזוזה שלי עם הקולינרי אמריקנה. אני פשוט שומע את המילה קציץ בשר ואני מרגיש כל העולם הישן, אירוניה אירופאית ושחיתות לחלחל ממני כמו שאני עצמי לציור תומאס הארט בנטון. ואז אני אוכל את זה: החלום מתפוגג וכל מה שנשאר לי הוא מלוא הפה של נסורת דחוסה, בצורת לוח ואכזבה גדולה, גדולה. אז עכשיו אתה מבין למה אני כל כך מתרגש במיוחד על המתכון הזה. זה עושה טעם קציץ בשר כמו שתמיד חלמתי שזה צריך להיות.
3
למרות שזה אכן קציץ הבשר של אמא של אד, המתכון כפי שמודפס למטה הוא ההתאמה שלי לזה. חמי תמיד נהג לספר סיפור על כך שביקש מאמו הוראות להכנת חמוצים. "כמה חומץ אני צריך?"הוא שאל. "מספיק", היא ענתה. המתכון של אמו של אד נוקט בגישה דומה; הוספתי נגיעות עכשוויות, כגון להיות מדויק על מדידות. אבל בשביל כל זה, בישול אף פעם לא יכול להיות מדויק באמת: בייקון ישקול פחות או יותר, תלוי כמה עבה או דק הוא פרוס, למשל. ויש דוגמאות דומות רבות אחרות: אין ספר בישול יכול אי פעם להיות מספיק זמן כדי להכיל את כל הגרסאות האפשריות עבור כל מתכון אחד. אבל להלן הנחיות אמינות, אתה יכול להיות בטוח בכך.
מרכיבים שתצטרך
חמוציםחמוצים
חומץחומץ
בייקוןבייקון
4
אני מפציר בך, אם תוכל, לקחת את הבשר שלך מקצב. הכנתי את המתכון הזה לא מעט פעמים, השוואת בשר טחון שמגיע הקצב ואת בשר טחון שמגיע סופרמרקטים שונים ואין לעקוף את העובדה כי בשר טחון טרי קציץ בשר הוא מה שהופך את ההיתוך (זה, ואת הבצל, אבל הבצל לבד לא יכול לעשות את זה). הקושי עם טחון סופרמרקט הוא לא רק היובש כפי שאתה אוכל, אבל המתאם אשר הוא כי קציץ בשר יש מרקם מתפורר, מה שהופך אותו קשה יותר לחתוך.
מרכיבים שתצטרך
בשר טחוןבשר טחון
בצלבצל
בשר טחוןבשר טחון
בשרבשר
5
אני שמח שהמיצים שמטפטפים מהקציץ בשר ככל שמתקרב לרוטב, ולא פחות מכך, כי כל העניין של קציץ הבשר הזה בשבילי הוא שאני יכול לסמוך על חצי טוב ממנו לאכול קר בסנדוויצ ' ים למשך שארית השבוע. (ואתה חייב להיות מודע, זוהי חובתי כדי לגרום לך מודע, כי פח קלייה גבוהה צדדית עושה עבור יותר מיצים מאשר אחד רדוד.) אבל אם אתה רוצה לעשות מספיק רוטב כדי לכסות את כל shebang חם, אז או לעשות רוטב בצל לשפוך את מיצי הבשר בסוף או אופנה רוטב ברביקיו stovetop מהיר. בכך, אני מתכוון רק להוציא סיר, לשים בו 1.76 אונקיות / 50 גרם סוכר muscovado כהה, 4.23 אונקיות / 125 מ "ל מלאי בשר בקר, 4 כפות כל אחד חרדל דיז' ון, רוטב סויה, רסק עגבניות או מחית ג ' לי אדום ו 1 כף חומץ יין אדום, לפי הטעם. חם ומקציף ויוצקים לתוך כד לשרת.
מרכיבים שתצטרך
סוכר Muscovado כההסוכר Muscovado כהה
חומץ יין אדוםחומץ יין אדום
חרדל דיז ' וןחרדל דיז ' ון
רסק עגבניותרסק עגבניות
מלאי בשרמלאי בשר
רוטב סויהרוטב סויה
רוטברוטב
ג'ליג'לי
בצלבצל
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
כירייםכיריים
מקציףמקציף
6
אד הורה לי לאכול כוסמת עם זה, וזה אני מתאר לעצמי איך אמא שלו הגישה אותו, אבל אני באמת מרגיש שאם אתה לא גדל על כוסמת - סוג של פולנטה כוסמת - אז אתה כל בקלות מדי להיכשל לראות את הקסם שלה. אני לא יכול לראות שום טיעון נגד מחית תפוחי אדמה, להציל את העצלן, אבל לא אכפת לי ללכת חוצה תרבות ולהמציא חופן של פולנטה; אני משתמש בסוג המיידי, אבל להחליף את המים כי הוראות מנות לייעץ עם ציר עוף.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
קאשהקאשה
פולנטהפולנטה
תפוח אדמהתפוח אדמה
מיםמים
7
וכמו עם מלאי הבשר הדרוש לרוטב המוצע לעיל, אני שמח שזה להיות קנה ולא תוצרת בית.
מרכיבים שתצטרך
מלאי בשרמלאי בשר
רוטברוטב
8
מחממים את התנור ל 400 מעלות F. מביאים סיר מים לרתיחה ולאחר מכן מרתיחים 3 של הביצים במשך 7 דקות. רענן אותם במים קרים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
תנורתנור
9
לקלף ולקצוץ את הבצל, ולחמם את שומן הברווז במחבת עבה תחתית. מבשלים את הבצל בעדינות זרועים מלח, במשך כ 20 עד 25 דקות או עד הבצל הם זהובים לתפוס את השומן.
מרכיבים שתצטרך
שומן ברווזשומן ברווז
בצלבצל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
10
הסר לקערה להתקרר.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
11
שים את רוטב ווסטרשייר ובשר בקר טחון לקערה, וכאשר תערובת הבצל אינה חמה למגע, להוסיף לקערה ולעבוד הכל יחד עם הידיים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
בשר טחוןבשר טחון
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
12
מוסיפים את הביצה הגולמית הנותרת ומערבבים שוב לפני שלבסוף מוסיפים את פירורי הלחם.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
ביצהביצה
13
מחלקים את התערובת לתוך 2, וב מחבת, להפוך את החצי התחתון של קציץ הבשר על ידי טפיחה חצי תערובת הבשר לצורה ovoid שטוח כ 9 אינץ ' ארוך. לקלף ולמקם את 3 ביצים קשות ברציפות באמצע קציץ הבשר.
מרכיבים שתצטרך
ביצה קשהביצה קשה
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
14
לעצב את התל הנותר מעל ראש הביצים ולטפוח לצורת כיכר מוצקה. כווץ את קציץ הבשר כדי להיפטר מחורים, אבל אל תגזים.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
15
מכסים את קציץ הבשר בפרוסות בייקון, כאילו היה טרין, תוחבים את קצות הבייקון מתחת לקציץ הבשר כמיטב יכולתכם כדי להימנע מהתכרבלות שלו כפי שהוא מבשל.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
16
אופים במשך 1 שעה, עד המיצים לרוץ ברור וברגע שזה מחוץ לתנור לתת קציץ הבשר לנוח במשך 15 דקות. זה אמור להקל על החיתוך. כאשר חיתוך, לעשות את זה בנדיבות, כך שכולם מקבל קצת ביצה.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
17
יוצקים מיצי בשר מעל כפי שאתה משרת או לעשות מה שאתה רוטב חכם.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
בשרבשר