קושירגיל
מוכן ב28 דק.
מנות4
ציון בריאות65
מגזין

קציצות טונה / המבורגרים בסגנון יפני

קציצות טונה / המבורגרים בסגנון יפני
קציצות טונה / המבורגרים בסגנון יפני יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 537 קלוריות, 52 גרם חלבון ו 31 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %39 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הוא יקר מתכון לאוהדים של אוכל יפני. הכנת המנה לוקחת כ 28 דקות. אם יש לכם panko, חרדל דיז'ון, שיני שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, עם כפית מתכונים דומים: קציצות טונה עוגות המבורגרים.....משהו כזה., קרפצ'יו טונה-בסגנון יפני, ו פסטה יפנית בסגנון פטריות וטונה.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. המרלו של מחוז פג ' ו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 38 דולר לבקבוק.
מרלו מחוז פג ' ו
מרלו מחוז פג ' ו
צבע אודם עמוק, המרלו 2016 מציע ניחוחות ריחניים, שכבתיים של רימונים עסיסיים, תבלין אפייה וקמצוץ ארז. פירות עבותים של דובדבנים ובלקברי עוטפים את החיך. רמזים רכים של שקדים קלויים ווניל מגיעים לשיאם בגימור אלגנטי. טעים עכשיו, מרלו זה ימשיך להתבגר במשך 6-8 השנים הבאות.תערובת: 95% מרלו, 4% קברנה סוביניון, 1% פטיט סירה