קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות20
ציון בריאות59
מגזין

קציצות מרוקאיות

קציצות מרוקאיות
כדורי בשר מרוקאים עשויים להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא יספק כ 20 מנות. המתכון הזה מכסה %57 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 1337 קלוריות, 65 גרם חלבון ו 70 גרם שומן. אם יש לכם רוטב עגבניות, זנגביל טחון, מלחוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב ג'ינג'ר הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ג'ינג'ר עם ציפוי ג' ינג'ר גבישי כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -30 דקות. נסו קציצות מרוקאיות, קציצות מרוקאיות, ו קציצות מרוקאיות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים יחד את רוטב העגבניות, כוסברה, כמון, האריסה, פפריקה וקינמון.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
קינמוןקינמון
HarissaHarissa
פפריקהפפריקה
כמוןכמון
2
עבור כדורי הבשר: מחממים התנור ל 500 מעלות F. משרים את הלחם רק מספיק מים כדי לכסות 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
לחםלחם
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
יוצקים לתוך מסננת ולתת לשבת במשך 10 דקות. לסחוט את כל המים העודפים החוצה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
4
בינתיים, מבשלים בעדינות את הבצל והשום עד שקוף.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
5
בואו מגניב, ואז להעביר לקערה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
מוסיפים את צ 'אק, חזיר, כוסברה, פטרוזיליה, כמון, פפריקה, פלפל, מלח, אבקת צ' ילה, זנגביל וביצים ומערבבים ביסודיות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
פפריקהפפריקה
פטרוזיליהפטרוזיליה
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
פלפלפלפל
כמוןכמון
ביצהביצה
חזירחזיר
מלחמלח
7
חלק ולעצב את התערובת לתוך 3 1/2-אונקיה כדורים.
8
מחממים שמן על חום בינוני-גבוה במחבת גדולה וחומים את כדורי הבשר מכל הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
מעבירים לתבנית אפייה גדולה, מכסים ברוטב כדורי הבשר ועוטפים בנייר אלומיניום. לטגן את כדורי הבשר בתנור עד מבושל דרך אבל לא יבש, 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
רוטברוטב
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
10
תן מגניב מעט, ולאחר מכן לשרת.

מרכיבים

4(יכול להיות או להרחיק)פובלנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעיםפובלנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל שחור, אדמהפלפל שחור, אדמה1גלוןקוביות לחם, בן יום, בלי קרוםקוביות לחם, בן יום, בלי קרום596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזרעי כמון, קרקעזרעי כמון, קרקע10ביצים, מוקצף לפני הוספתביצים, מוקצף לפני הוספת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצה דקכוסברה טרייה קצוצה דק1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצה דקפטרוזיליה טרייה קצוצה דק1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון2קילוגרםצ'אק קרקעצ'אק קרקע1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קינמון טחוןקינמון טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכמון טחוןכמון טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע2קילוגרםחזיר טחוןחזיר טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקharissaharissa596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות3(חוֹרֶף)1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1גלוןבצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)20ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן צמחישמן צמחי1בצל צהוב בינוני, קצוץבצל צהוב טחוןבצל צהוב טחון