קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 10 דק.
מנות2
ציון בריאות29
מגזין

קראאז'עוף (נגיסי עוף יפניים)

קראאז'עוף (נגיסי עוף יפניים)
עוף קראז'(נגיסי עוף יפניים) עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 333 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 17 גרם שומן. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו 10 דקות. גשו לסופר וקנו חזה עוף, קורנפלור, שיני שום, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח היפני. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. נסו קראאז'/ עוף מטוגן יפני, קראאז'(עוף מטוגן יפני), ו קראאז'עוף / עוף מטוגן יפני (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Lang & Reed Napa עמק Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -30 דולר לבקבוק.
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed 2015 Chenin Blanc – Napa Valley יש אפרסק ופירות טרופיים כי הם מיד על האף, עם הרמז הדרוש של חלת דבש (אופי varietal המסורתי), וביטוי פחותה של תפוח והדרים. על החיך, ניחוחות הם שיקוף ונתן נוכחות חזקה עוד יותר עם תפוח צהוב הערות הדרים אקזוטיים, אשר נותן לו זרימות מדויקת. המרקם עדין, והטעמים מתרחבים בנגיעה של מינרליות מלוחה, מה שמוביל לחומציות חדה ובהירה, המוסיפה לאופי המרענן של היין. זה יהיה לפרוח ולהשיג במורכבות עם זמן בקבוק נוסף.