קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות24
ציון בריאות5
מגזין

קרוסטיני בטטה

קרוסטיני בטטה
קרוסטיני בטטה הוא הר ד ' יצירה המגישה 24. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 219 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 3 גרם שומן. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש בידכם בגט לחם, רוזמרין, חמאה ועוד כמה מרכיבים, תוכלו להכין אותו. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 24%. מתכונים דומים: קרוסטיני בטטה, קרוסטיני רימון בטטה, ו בטטה ופטה קרוסטיני.

הוראות

1
מניחים לחם בשכבה אחת על ניירות אפייה לא משומנים; מברישים בחמאה. בקערה קטנה מערבבים סוכר וקינמון; מפזרים מעל צמרות.
מרכיבים שתצטרך
יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
אופים בחום של 400 מעלות צלזיוס למשך 2-3 דקות או עד להשחמה קלה.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
3
בינתיים מערבבים בקערה אחרת את הבטטות, הפקאנים, הסוכר החום והחמאה. כף על טוסטים; למעלה עם מרשמלו, לחיצה קלה להדבקה. צולים 3-4 אינץ'. מן החום במשך 1-2 דקות או עד מרשמלו הם שחומים קלות.
מרכיבים שתצטרך
2 בטטות קטנות, קלופות וקצוצות2 בטטות קטנות, קלופות וקצוצות
5-1/2 כוסות דגני אורז פריכים5-1/2 כוסות דגני אורז פריכים
דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
4
מפזרים רוזמרין אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
צווארי עוףצווארי עוף

יין מומלץ: יין מבעבע, קיאנטיname, ורדיקיו., ורוד נוצץ, Trebbiano

יין מבעבע, קיאנטי וורדיצ ' יו הם הבחירות המובילות שלי עבור קרוסטיני. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. קולקציית טייטינגר טייטינגר מאת סבסטיאו סלגאדו עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 320 דולר לבקבוק.
אוסף טייטינגר טייטינגר מאת סבסטיאו סלגאדו
אוסף טייטינגר טייטינגר מאת סבסטיאו סלגאדו
ניחוחות פרחוניים עזים להפליא,עם עקבות של יערה, צימוקים נדיבים, פירות חמים ודבש ושזיפים ירוקים. טעמים טריים, לא גמישים וגמישים עוזרים לאיזון ועושר היין.עשוי מענבי שרדונה ופינו נואר נבחרים הגדלים במיקרו אקלים המשובח ביותר בשמפניה. שרדונה נקטף מגרנד קרו של סי קאסטה דה בלאנס ופינו נואר מגיע מגרנד קרוס של מונטיין דה ריימס וקצה של ואל טוסה דה לה מרן.לאחר הקציר, ענבים נלחצים מיד בבתי העיתונות בכרמים. לחיצה ראשונה היא רק מיץ המשמש יין זה. התערובת היא לאחר התספוגה הראשונית, הקובוטה הסופית משלימה את התספוגה המשנית בבקבוק במרתפים הקרים של טייטינגר.על סבסטיולו סלגדוסבסטיולו סלגאדו נולד בשנת 1944 באיימור סקלס, ברזיל. הוא גדל במשפחה של שמונה ילדים בחווה של הוריו, והוא התלהב מהעולם הטבעי שסביבו, מהטיולים ביער, מביטים מהגבעות ומקשיבים לרכבות שהובילו את המינרלים המקומיים. לאחר שלמד כלכלה בבית הספר, החליט סבסטופולו לשנות קריירה ולהיות צלם, תוך התמקדות באהבתו לטבע. תצלומיו של סבסטיולו סלגאדו מבטאים טרגדיות אנושיות וסביבתיות, וית ' תמיד מצליחה למצוא יופי יוצא דופן, ובכך מציעה ניצוץ של תקווה. עבודתו מתמקדת במגוון הביולוגי של כדור הארץ, ומדגישה את מה שלא השתנה על ידי בני אדם. התצלום שנבחר לאוסף טייטינגר הוא הצהרה על מה הכי אוניברסלי ומקורי: חיים, פשוטים ושלווים.