קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות2
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםקיץ
מגזין

קרם fraîche גלידה

קרם fraîche גלידה
צריך ללא גלוטן ולקטו אובו קינוח צמחוני? קרם fraîche גלידה יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מנה אחת מכילה 196 קלוריות, 4 גרם של חלבון ו4 גרם של שומן. מתאים ל-6 מנות. 64 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. קיץ יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. גשו לסופר וקנו חלב, גלגלית סוכר, גרידת לימון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. מתכונים דומים: גלידת קרם פרש קוקוס, גלידת קרם פרש שוקולד, ו קרם קרם קרם קרם פרש גלידת אוכמניות.

הוראות

1
להקציף יחד את החלב, סוכר, קרם frache, גרידת לימון ווניל. להפריש עבור 10 דקות עבור הסוכר להמיס. נטישה במכונת גלידה, בעקבות הוראות היצרנים, לפני הקפאה. או להקפיא 1 hr, ואז לתת מקציף טוב ולחזור למקפיא עוד שעה. חזור על 3 או 4 פעמים עד שהוא הופך מוצק.
מרכיבים שתצטרך
כסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

ניתן לזווג גלידה עם קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. אתה יכול לנסות שרי קרם ן NV ג ' ונסון. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "