קושימומחה
מוכן ב40 דק.
מנות48
ציון בריאות0
מגזין

קרם אפרסק

קרם אפרסק
קרם אפרסק יכול להיות רק ההר ד ' אובר שאתה מחפש. צופה הדמות שלך? למתכון ללא גלוטן וצמחוני זה יש 101 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 3 גרם שומן למנה. מתאים ל-48 ומחירו 13 סנט למנה מנות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו חמאה, סוכר, מי ורדים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. זה הביא לך את כולםמתכונים. ציון זה הוא בלתי אפשרי. נסו קרם אפרסק טבעוני, ענני מרנג עם קרם אפרסק, ו קרם אפרסק בריא (ללא שומן, ללא סוכר וטבעוני!) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים חצאי אפרסק בבלנדר עד לקבלת תערובת חלקה; מעבירים לקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
אפרסקאפרסק
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
קערהקערה
2
מקציפים סוכר, ביצים, חלמונים, מיץ לימון ומי ורדים למחית אפרסק עד להטמעה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
מי ורדיםמי ורדים
חלמון ביצהחלמון ביצה
אפרסקאפרסק
סוכרסוכר
ביצהביצה
3
ממיסים חמאה בחלקו העליון של דוד כפול מעל מים רותחים; מערבבים את תערובת האפרסק לחמאה מומסת, תוך ערבוב מתמיד, עד שהקרד מסמיך, 5 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
אפרסקאפרסק
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
דוד כפולדוד כפול
4
לעקר צנצנות ומכסים במים רותחים למשך 5 דקות לפחות. אורזים קרם אפרסק לצנצנות החמות והמעוקרות וממלאים את הצנצנות עד 1/4 אינץ ' מהחלק העליון. הפעל סכין או מרית דקה סביב החלק הפנימי של הצנצנות לאחר מילוי כדי להסיר בועות אוויר. נגבו את שולי הצנצנות במגבת נייר לחה כדי להסיר שאריות מזון. למעלה עם מכסים, ואת בורג על הטבעות.
מרכיבים שתצטרך
אפרסקאפרסק
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מריתמרית
סכיןסכין
5
מניחים מתלה בתחתית סיר גדול וממלאים באמצע הדרך במים. מביאים לרתיחה ומורידים צנצנות למים הרותחים בעזרת מחזיק. השאירו רווח בגודל 2 אינץ ' בין הצנצנות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
6
יוצקים עוד מים רותחים במידת הצורך כדי להביא את מפלס המים לפחות 1 אינץ ' מעל צמרות הצנצנות. מביאים את המים לרתיחה מתגלגלת, מכסים את הסיר ומעבדים למשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
7
מוציאים את הצנצנות מהסיר ומניחים על משטח מכוסה בד או עץ, במרחק של כמה סנטימטרים זה מזה, עד להתקררות. ברגע מגניב, לחץ על למעלה של כל מכסה עם אצבע, להבטיח כי את חותם הוא הדוק (מכסה לא לנוע למעלה או למטה בכלל). אחסן באזור חשוך וקריר.
ציוד שתשתמש בו
סירסיר