קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות0
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

קרם מאפה שוקולד לבן

קרם מאפה שוקולד לבן
קרם מאפה שוקולד לבן עשוי להיות רק התוספת שאתה מחפש. צופה בדמות שלך? זה מתכון ללא גלוטן יש 167 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים.. 1 אדם התרשם מתכון זה. גשו לסופר וקנו חמאה, חלב, שוקולד, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 45 דקות. עם כפית ציון 14%, המנה הזו לא כל כך מדהימה. נסו אקלרים עם קרם מאפה שוקולד לבן מקורמל, מאפה חמוציות-אגס שוקולד לבן, ו וופלים של פאי קרם בוסטון עם קרם מאפה ללא חלב ורוטב שוקולד ביתי עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה בינונית מקציפים חלמונים וסוכר עד לצהוב בהיר.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מקציפים עמילן תירס. הניחו בצד.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
3
בסיר נירוסטה מביאים לרתיחה חלב ושעועית וניל, מסירים מהאש ומסירים שעועית וניל. מערבבים כמות קטנה מהחלב החם לתערובת החלמונים. מחזירים חלב לחום ותוך כדי ערבוב מתמיד בכף עץ מוסיפים לאט את תערובת הביצים לחלב.
מרכיבים שתצטרך
שעועית ונילשעועית וניל
חלמון ביצהחלמון ביצה
חלבחלב
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
תערובת תעבה.
5
אפשר רק לבוא לרתיחה, להסיר מהחום ומערבבים בחמאה. מכניסים תערובת דרך מסננת לקערה ומכסים בניילון (זה מונע מהתערובת ליצור עור מעל). מגניב מעט.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
מסננתמסננת
קערהקערה
6
מערבבים פנימה שוקולד לבן מומס, מכסים ומכניסים למקרר עד שמוכן להרכבת הפשטידה. קרם מאפה זה משמש בפאי קרם בננה שוקולד לבן אלגנטי.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד לבןשוקולד לבן
קרם מאפהקרם מאפה
בננהבננה
קרםקרם