קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות18
ציון בריאות0
מגזין

קרפי בננה

קרפי בננה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ארוחת בוקר, אז תנו הזדמנות ל קרפים בננה. מתכון זה מספק 18 מנות. עם 77 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 3g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם בננה, חלב, קמח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-7 היו אומרים שזה פגע במקום. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. נסו קרפי בננה, קרפי בננה מוקרמים, ו קרפ בננה שוקולד (מתכונים דומים).

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן הן אפשרויות נהדרות לצרפתית. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא דומינס Barons דה רוטשילד שמורת Speciale בורדו בלאן. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
Domaines Barons de Rothschild Reserve Speciale Bordeaux Blanc
Domaines Barons de Rothschild Reserve Speciale Bordeaux Blanc
תערובת של 60% Semillon ו 40% סוביניון בלאן.צבע קש-צהוב ברור כשמש. האף הוא חזק ארומטי, עם ניחוחות אקזוטיים דומיננטיים (הדר, ליצ ' י) של סוביניון בלאן. התקפה גופנית מלאה על החיך, פיתוח טעם רענן ותוסס עם ניחוחות עזים של אשכוליות וליים על הגימור. תוסס ומלא טעם.