קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות5
מגזין

ראיטה (תבלין יוגורט ומלפפון הודי)

ראיטה (תבלין יוגורט ומלפפון הודי)
מתכון ראיטה (יוגורט הודי מלפפון תבלין) מוכן בערך 45 דקות והוא בהחלט מדהים ללא גלוטן, ראשוני וצמחוני אפשרות לאוהבי אוכל הודי. מתאים ל-8 ומחירו 41 סנט למנה מנות. מנה אחת מכילה 41 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן. מתכון זה מן המתכונים שלי יש 1 אוהדים. אם יש לכם בצל, כמון טחון, קורטוב קינמון טחון וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. עם כפית ציון 33%, המנה הזו לא כל כך גדולה. נסו ראיטה (תבלין יוגורט ומלפפון הודי), מלפפון רייטה (מתכון יוגורט הודי), ו ראיטה הודית (תערובת מלפפונים) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים מלפפון במסננת, ומפזרים מלח. זורקים היטב; מסננים למשך 30 דקות. לשטוף עם מים קרים; ניקוז.
מרכיבים שתצטרך
מלפפוןמלפפון
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
2
מניחים מלפפון על כמה שכבות של מגבות נייר; מכסים במגבות נייר נוספות.
מרכיבים שתצטרך
מלפפוןמלפפון
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
3
תן לעמוד 5 דקות, לחיצה מדי פעם.
4
שלב את המלפפון, היוגורט ושאר המרכיבים.
מרכיבים שתצטרך
מלפפוןמלפפון
יוגורטיוגורט

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

ההודי עובד ממש טוב עם גרונר וולטלינר, ריזלינג ורוזתי נוצצת. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה תלוי המנה, כמובן, אבל מבחר אלה יכולים להיות מוגשים צוננים ויש לי קצת מתיקות כדי להשלים את החריפות וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מאכלים מסורתיים. ניקולאיהוף הפאבזוג גרונר וולטלינר עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 32 דולר לבקבוק.
ניקולאיהוף הפאבזוג גרונר ולטלינר
ניקולאיהוף הפאבזוג גרונר ולטלינר
# 65 יין הצופה למעלה 100 של 2012זה 2011 וינטאג ' הוא מפורט במיוחד נמרץ ואתה נראה לטעום כל חלוק וכל לי. אור אבל ארוך, כמו מי מעיין או יין לבן גבוה, עם פוטנציאל הזדקנות גדול.