קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות8
ציון בריאות18
מגזין

רביולי סלמון מעושן

רביולי סלמון מעושן
רביולי סלמון מעושן עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת מתכון המנה העיקרית שלך. מנה אחת מכילה 658 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 46 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. זה הוא יקר למדי. מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. אם יש לך שמנת מתוקה, חלמונים, עירית ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. . אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : נקניק הודו מעושן ורביולי אופים, סלמון עם בור רוז'ותפוח אדמה אפוי ממולא סלמון מעושן, ו סלמון, תרד ורביולי.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

ניתן לזווג סלמון עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה GEN5 עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 9 דולר לבקבוק.
GEN5 שרדונה
GEN5 שרדונה
שרדונה ידידותי מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, קמצוץ שמנת וגימור ארוך ובהיר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת לעזוב את הארץ במצב טוב יותר עבור הבאדור.