קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות4
ציון בריאות0
מגזין

רוטב דגים

רוטב דגים
והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 63 קלוריות, 2 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 7 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. אם יש לכם 3 צ'ילי עין הציפור, חומץ יין אורז, ציפורן שוםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, זמן ההכנה הכולל ייקח כ 5 דקות. נסו דג טורבט ברוטב עגבניות (דג מצופה בפירורי לחם ), Spaghettini עם רוטב ביצי דגים, ו מחבת צרוב דגים עם רוטב אסיאתי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים בצנצנת ומערבבים היטב. ויניגרט ישמור במשך שבוע במקרר.
מרכיבים שתצטרך
ויניגרטויניגרט

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. מארק ווסט פינו גריג ' יו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
מארק ווסט פינו גריג ' יו
מארק ווסט פינו גריג ' יו
פריך ונקי, יין זה כולל טל דבש, פרי אבן והדר עם גימור עדין, נקי, מתמשך.נסה זיווג עם דגים וצ ' יפס ישנים וטובים, סלטי קיץ, וצדפות מאודות בתריסר...או עשרות.