קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות0
מגזין

רוטב סלט קיסר של בירדמן

רוטב סלט קיסר של בירדמן
רוטב סלט קיסר של בירדמן לוקח בערך 10 דקות מתחילתו ועד סופו. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 139 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן. מתכון זה משמש 8. לא הרבה אנשים באמת אהבו את ההר ד ' אובר הזה. אם יש לכם שמן זית, מלח, סוכר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. 4 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. זה הוא זול מתכון לחובבי אוכל אמריקאי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 12%. סלט קיסר עוף עם קרוטוני שום {ורוטב קיסר קליל}, סלט קיסר עוף עם קרוטוני שום {ורוטב קיסר קליל}, ו סלט פסטה קיסר עוף עם רוטב קיסר קל דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מניחים מלח, ביצים, סוכר, חרדל יבש, מיץ לימון, גבינת פרמזן, שום, חומץ יין אדום, שמן קנולה, רוטב פלפל חריף, רוטב ווסטרשייר ושמן זית בבלנדר לפי הסדר הרשום. מערבבים גבוה עד לקבלת קרם.
מרכיבים שתצטרך
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®
אבקת חרדלאבקת חרדל
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
(קיבלר)(קיבלר)
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., אלברינו, Gavi

סלט קיסר בתפריט? נסה להתאים עם פינו גריג ' יו, אלברינו וגאבי. אנו ממליצים על יין לבן פריך ויבש כמו גבי, אלברי אסדו או פינו גריגיו. יינות אלה עומדים בפני ההלבשה החריפה ומשלימים את הטעמים האחרים. אן איימי פינו גריס עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
אן איימי פינו גריס
אן איימי פינו גריס
ניחוחות של לימון מאייר, מנדרינה, פרח לינדן, פריחת תפוז. טעם של פרי אבן, תפוחים פריכים, אגס אסיאתי, הל. לסיים יש מינרליות יבשה, ארוכה.זיווגי אוכל מוצעים: עוף צלוי, מולים, גבינות, דלעת בגריל.