קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 20 דק.
מנות16
ציון בריאות5
מגזין

רוטב צ'ילה טרי עם תירס וירוק

רוטב צ'ילה טרי עם תירס וירוק
רוטב צ'ילה טרי עם תירס וירוק עשוי להיות מתכון טוב להרחיב את אוסף המתאבנים שלך. מתכון זה מספק 16 מנות. עם 385 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 14 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו מרק עוף, חמאה, פירורי לחם תירס, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו 20 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 27%. מתכונים דומים: קיש צ'ילה ירוק טרי, סלט תפוחי אדמה אסייתי חם עם שומשום & רוטב צ'ילה טרי, ו מרק תירס וצ'ילה ירוק.

הוראות

1
מחממים תנור ל 40
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
ממיסים חמאה במחבת גדולה מעל חום בינוני-גבוה; מוסיפים תירס ובצל, ומטגנים 5 עד 6 דקות או עד הבצל מכרז. מערבבים בכוסברה וצ ' ילי ירוק, ו סאוט 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' ילי ירוקפלפל צ ' ילי ירוק
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
חמאהחמאה
בצלבצל
תירסתירס
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מערבבים יחד פירורי לחם תירס ופירורי לחם בקערה גדולה. מערבבים ביצים, הבא 2 מרכיבים, תערובת תירס, ערבוב עד מעורבב. מחלקים תערובת לחם תירס בין 1 משומן קלות 13-x 9 אינץ צלחת אפייה 1 משומן קלות 8 אינץ ' צלחת אפייה מרובעת.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
לחם תירסלחם תירס
תירסתירס
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
4
אופים ב 400 במשך 45 עד 55 דקות או עד סט חום זהוב.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם הבחירה הכי טובה שלי לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. טורס Sangre דה טורו קאווה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Torres Sangre de Toro Cava
Torres Sangre de Toro Cava
צהוב חיוור עם perlage בסדר מתמשך. אינטנסיבי. ניחוחות פירות פרחוניים ורעננים בהרמוניה מושלמת עם הערות פרי הדר ואניסיד. בועות שמנת, חושניות ורעננות.מקסים כמו אפריטיף או יחד עם דגים ופירות ים.