קושימומחה
מוכן ב3 שעות
מנות48
ציון בריאות0
מגזין

רול וחתוך עוגיות סוכר

רול וחתוך עוגיות סוכר
עוגיות סוכר מגולגלות וחותכות עשויות להיות בדיוק הקינוח שאתם מחפשים. מנה אחת מכילה עד 1 גר' של חלבון, 9 גרם של שומן, וסך הכל 188 קלוריות. מתאים ל-48 מנות. זה מושלם עבור חג המולד. אם יש לכם חמאה, חלמונים, מלח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 3 שעות. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). מתכונים דומים: עוגיות סוכר ללא רול הטוב ביותר, עוגיות סוכר ללא רול, ו אין עוגיות סוכר חלביות רול.

הוראות

1
בקערה של מערבל חשמלי עומד מצויד עם המשוט, לערבב את הקמח עם סוכר ומלח.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את החמאה ומערבבים במהירות נמוכה עד שהחמאה מתפרקת לחתיכות קטנות, כ -2 דקות. להגביר את המהירות בינוני ומערבבים עד הקמח והחמאה יוצרים גושים קטנים, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את חלמוני הביצה ווניל ומערבבים במהירות נמוכה עד שהבצק מגיע יחד בכמה גושים גדולים. לטפוח את בצק העוגיות לשני דיסקים בעובי 1/2 אינץ', לעטוף אותם פלסטיק ומקרר עד מקורר אבל לא המשרד, על 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מחממים את התנור ל-37
5
קו 2 גליונות אפייה גדולים עם נייר קלף. על משטח מקומח קל, עובד עם דיסק 1 בכל פעם, לרדד את הבצק 1/8 אינץ ' עבה. באמצעות חותכי עוגיות 3 עד 4 אינץ', לחתוך את הבצק לצורות ולהעביר את דפי האפייה מוכן. אסוף מחדש את השאריות וחתוך עוד עוגיות. (לחלופין, לחתוך את הבצק לצורות 3 עד 4 אינץ', באמצעות חותך קטן יותר, להחתים את מרכז מחצית העוגיות.) מקררים את עוגיות הגזוז עד מקורר, כ -30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
אופים את העוגיות במשך כ -13 דקות, עד שהן מוזהבות קלות בקצוות; הזיזו את סדיני האפייה מלמעלה למטה וקדימה לאחור באמצע הדרך אפילו לאפייה.
מרכיבים שתצטרך
7
תן לעוגיות הסוכר להתקרר על דפי האפייה במשך כ 5 דקות, ולאחר מכן, באמצעות מרית מתכת, בזהירות להעביר אותם מתלה להתקרר לחלוטין, כ -20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוגיות סוכרעוגיות סוכר
8
עבור עוגיות סנדוויץ', מורחים שכבה דקה של ריבת פטל או משמש על עוגיות מוצקות העליון עם עוגיות לגזור המתאים לחשוף את הריבה. אחרת, לקשט כרצונו עם הדובדבן המלכותי, סוכריות, נצנצים וטיוטות.
מרכיבים שתצטרך