קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות28
ציון בריאות1
מגזין

ריבועי פקאן

ריבועי פקאן
ריבועי פקאן הוא צמחוני מתאבנים. מתאים ל-28 מנות. מנה אחת מכילה 250 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 19 גרם שומן. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם קמח, חמאה, דבש, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. נסו ריבועי פקאן, ריבועי פאי פקאן, ו ריבועי פקאן (מתכונים דומים).

הוראות

1
לנפות יחד 2 כוסות קמח 2/3 כוס אבקת סוכר.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
2
חותכים 3/4 כוס חמאה מרוכך באמצעות בלנדר מאפה או מזלג רק עד תערובת דומה ארוחה גסה. תערובת טפיחה על החלק התחתון ו 1 1/2 אינץ 'למעלה הצדדים של קל משומן 13-x 9 אינץ' צלחת אפייה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
בלנדרבלנדר
3
אופים ב 350 במשך 20 דקות או עד הקצוות משחימים קלות. מגניב.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
להביא סוכר חום, דבש, 2/3 כוס חמאה, וקצפת לרתיחה בסיר על חום בינוני גבוה. מערבבים בפקאנים, ושופכים מילוי חם לתוך קרום מוכן.
מרכיבים שתצטרך
שמנת מתוקהשמנת מתוקה
סוכר חוםסוכר חום
חמאהחמאה
פקאניםפקאנים
קרוםקרום
דבשדבש
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
5
אופים ב 350 במשך 25 עד 30 דקות או עד זהב תוסס. מגניב לחלוטין לפני חיתוך לתוך ריבועים 2 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
ג ' ודי ראסל, בירמינגהם, אלבמה

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Brundlmayer Steinmassl ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -39 דולר לבקבוק.
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
התחלה מגניבה עם ניחוחות של יער אורנים, ערער ואפרסק אדום מזנק מתוך הזכוכית. לבבי וחזק; מאוד תוסס עם גוף בינוני טוב, פריך ותמצית בשפע; מחוטב עם חומציות תוססת כי הוא בקרוב להשתלב לחלוטין. אחיזה יפה.