קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות14
מגזין

ריזוטו חווה

ריזוטו חווה
ריזוטו חוות המתכון יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-50 דקות. זה מנות ראשונות יש 522 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 22 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לכי לחנות וקחי שום, יין, עגבנייה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. מתכונים דומים: טוגנים בתנור Tex-Mex עם צ'יפוטלה ליים ראנץ ורטבים טבילה חוות אבוקדו, כרובית מטוגנת בתנור עם מטבל חוות באפלו של דין, ו צ'יזי ראנץ' בייקון נאגטס תפוחי אדמה עם רוטב טבילת חווה.

הוראות

1
בסיר גדול בעל פה רחב על אש בינונית, מוסיפים את הבייקון מיד ומבשלים באופן שווה, ערבוב לעתים קרובות, עד שהוא רק מתחיל להתבשל.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים את הבצלים והשום. לבשל את זה עד שהוא הופך ארומטי ומתרכך קצת.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
3
מוסיפים את האורז ומערבבים כדי לצפות את האורז בשומן בייקון שניתנו ומבשלים כ 1 דקה, ערבוב ללא הרף.
מרכיבים שתצטרך
טיפות בייקוןטיפות בייקון
אורזאורז
4
יוצקים את היין ומערבבים עד שהוא נספג על ידי האורז. באמצעות מצקת גדולה, להוסיף את המניה החמה ב מצקת בכל פעם, רק מכסה את האורז ערבוב עד המניה נספגת על ידי האורז. כאשר אורז סופג את המניה, להוסיף עוד מצקת. המשך עד שהאורז מתחיל להיראות קרמי כמו הנוזל מצטמצם, על 18 עד 20 דקות בסך הכל. תטעם את האורז. הדגנים צריכים להיות מבושלים דרך עם קצת לנשוך עזב.
מרכיבים שתצטרך
דגניםדגנים
מלאימלאי
אורזאורז
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מצקתמצקת
5
מוסיפים את רוטב החווה, שמנת, עשבי תיבול, גבינה כחולה. ערבוב הרבה על חום בינוני, לאפשר את כל החומרים כדי להתיך יחד ולאחר מכן למשוך לתוך מרקם עבה. ככל שתערבבו את התוצאות טוב יותר. לאחר שהאורז הופך לתערובת שמנת, טעם, ומתבלים במלח ופלפל, במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ראנץרוטב ראנץ
גבינה כחולהגבינה כחולה
פלפלפלפל
קרםקרם
עשבי תיבולעשבי תיבול
אורזאורז
מלחמלח
6
מעבירים את הריזוטו לקערה רדודה גדולה, למעלה עם קומץ של עגבניות קצוצות, ומגישים חם.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה