קושימומחה
מוכן ב3 שעות
מנות6
ציון בריאות1
מגזין

ריזוטו קרמל מלוח

ריזוטו קרמל מלוח
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל ריזוטו קרמל מלוח. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 378 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 18 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. לכו לחנות וקנו שמנת, מלח כשר, תמצית ונילן ועוד מספר מצרכים לעשות היום. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 3 שעות. מתכונים דומים: ריזוטו קרמל מלוח, קרמל תפוח דלעת ספייס מאפינס עם זיגוג קרמל מלוח, ו עוגות קרמל מלוחות עם אגוזי קוקוס פריכים קרמל וקרמל השוויצרי חמאה.

הוראות

1
מחממים 2 כוסות (480 מ " ל) מים. ממיסים את החמאה במחבת 3-ליטר כבדה (2.8-L) מעל חום בינוני-גבוה. כאשר קצף החמאה מעלה, מוסיפים את האורז ומבשלים במשך 3 עד 4 דקות, ערבוב עד שהוא שקוף וזהוב.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
מיםמים
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
1
יוצקים את החלב ואת המים החמים. מביאים לרתיחה, ואז נמוך יותר לרתיחה קבועה ומבשלים, ערבוב לעתים קרובות, במשך 15 דקות, או עד גרגרי האורז התרככו והם אל דנטה (מבושל לחלוטין דרך אבל עדיין עם קצת לעיסה).
מרכיבים שתצטרך
דגניםדגנים
מיםמים
חלבחלב
אורזאורז
2
הפוך את הקרמל: בעוד האורז הוא בישול, לערבב את הסוכר ו 1/4 כוס (60 מ " ל) מים ב 4 ליטר (3.8 ליטר) או סיר כבד גדול יותר עם צדדים גבוהים. מבשלים על חום גבוה, ערבוב, עד הסוכר מתמוסס ואת התערובת מגיעה לרתיחה. להפסיק לערבב ולצפות סירופ; כאשר פסים זהובים אור להופיע, בזהירות לסובב את הסיר כדי לעזור caramelize סוכר באופן שווה.
מרכיבים שתצטרך
קרמלקרמל
סוכרסוכר
סירופסירופ
מיםמים
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
המשך רותחים עד התערובת הופכת צבע ענבר כהה. הסוכר יתחיל לעשן, זה נורמלי. כאשר הקרמל כבר מעשן במשך כ 15 שניות, למשוך את המחבת את החום בזהירות להוסיף את הקרם בזרם איטי, לטאטא כל הזמן. היזהר, כמו קיטור חם יהיה בועה עד בזעם.
מרכיבים שתצטרך
קרמלקרמל
קרםקרם
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
מחבתמחבת
4
לטאטא את התערובת עד לשלב חלק. (אם הקרמל תופס והופך למסה מוצקה כאשר הקרם מתווסף, להחזיר את המחבת לחום נמוך ולהמשיך לטאטא עד שהוא נמס וחלק. אתה יכול למזער את הסיכוי לתפוס על ידי חימום הקרם לפני לשפוך אותו.)
מרכיבים שתצטרך
קרמלקרמל
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
מחבתמחבת
1
מוסיף את האורז לקרמל, ערבוב טוב. מבשלים מעל חום בינוני-נמוך, במשך 15 עד 20 דקות, עד הרבה הנוזל התאדה. מערבבים לעתים קרובות כדי לשמור על האורז מלצרוב. הנוזל יפחת ויהיה כהה יותר, והאורז יהיה לרכך קצת יותר. הפודינג ייראה רך ודק, אבל הוא יתעבה במידה ניכרת ככל שיתקרר. מערבבים את וניל ומלח.
מרכיבים שתצטרך
קרמלקרמל
ונילוניל
אורזאורז
מלחמלח
2
מעבירים למכל ומקררים עד שהפודינג נמצא בעקביות ובטמפרטורה הרצויים—כ -30 דקות לפודינג חם, ו -2 שעות לפודינג קר. (אם הפודינג הקר הוא מוצק מדי, רזה עם קצת חלב שלם.)
מרכיבים שתצטרך
חלב מלאחלב מלא
3
מגישים חם עם קצפת לא ממותקת.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקית ניתן לזווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Spalletti Kianti D. O. C. G. (). יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
ספאלטי קיאנטי די. או. סי. ג ' י.
ספאלטי קיאנטי די. או. סי. ג ' י.
מיוצר בעיקר מן הגפנים Sangioveto של האחוזה Poggio Reale, זה יין קלאסי מובנה מראה הערות של אדמה ועור על האף עם גוונים woodsy. הפרי נקי ורך, עם טאנינים עדינים על הגימור.