קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 15 דק.
מנות1
ציון בריאות94
מגזין

ריזוטו-שרימפס ופטריות בר

ריזוטו-שרימפס ופטריות בר
זה ... יקר מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 2 שעות ו-15 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, נסו ריזוטו פטריות בר, ריזוטו פטריות בר, ו ריזוטו פטריות בר (מתכונים דומים).

מרכיבים

3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז arborioאורז arborio2(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה822אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה11 קילו קישואים,מיורן מיובש, מחולקמיורן מיובש, מחולק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טרייה, קצוצהפטרוזיליה טרייה, קצוצה1שן שום, טחוןשן שום, טחון0(יכול להיות או להרחיק)כורכום הקרקעכורכום הקרקע11 קילו קישואים,לימון, גרידה, מגורדלימון, גרידה, מגורד2(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות צדפות, פרוסותפטריות צדפות, פרוסות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן, גרוס דק (באיכות טובה)גבינת פרמזן, גרוס דק (באיכות טובה)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה קפואה, קטנה ומופשרתאפונה קפואה, קטנה ומופשרת0(יכול להיות או להרחיק)פלפל, מחולקפלפל, מחולק113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות פורטבלה, פרוסותפטריות פורטבלה, פרוסות11 קילו קישואים,מלח, מחולקמלח, מחולק57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות שיטאקה, פרוסותפטריות שיטאקה, פרוסות907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, קלופים וטבועיםשרימפס, קלופים וטבועים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל מתוק, קצוץבצל מתוק, קצוץ

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות יין פינו גרי בטעם טנג ' נט פארגון. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
Tangent Paragon Vineyard Pinot Gris
Tangent Paragon Vineyard Pinot Gris
ממוסגר על ידי חומציות lemony אור מינרליות תוססת, thispinot גרי נעשה בסגנון היבש המסורתי של צפון Italy.It הוא בעל גוף מלא באופן מפתיע, עם טעמים מרוכזים של אפרסק, זנגביל ופירות טרופיים, עם רמז של אופי שרף אורן. יין נהדר בכוחות עצמו, טנגנט פינו גריז זוגות היטב עם רחב טווח של מזונות כולל פירות ים, פסטה עם רטבים קלים, נקניקיות evengrilled.