קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות5
מגזין

רימון-סלסה כתומה

רימון-סלסה כתומה
רימון המתכון-Salsan כתום מוכן תוך כ 45 דקות, וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן, וכל 30 אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. מתאים ל-6 מנות. מנה אחת מכילה 39 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. גשו לסופר וקנו פלפל, כוסברה, מלח כשר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: סלסה כתומה רימונים, סלמון עם רימונים וסלסה כתומה, ו שרימפס מושחר עם רימון-סלסה כתומה.

הוראות

1
לשלב את כל החומרים.
2
מגישים עם שרימפס, דגים לבנים קשקשים, עוף, או צ ' יפס טורטייה.
מרכיבים שתצטרך
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)
דג לבןדג לבן
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. ה-Dutton-Goldfield Emerald Ridge Vineyard Pinot Noir עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 58 דולר לבקבוק.
Dutton-Goldfield Emerald Ridge Vineyard Pinot Noir
Dutton-Goldfield Emerald Ridge Vineyard Pinot Noir
הבציר 2016 של פינו רכס האזמרגד שלהם הוא ממוקד במיוחד ותוסס, לראווה להפליא שורשי העמק הירוק שלה. דובדבן בהיר, קופסת סיגרים, וניחוחות עוגת ריבס מובילים את הדרך, ואחריו ריחות כהים יותר של אוכמניות, אוכמניות, ופריחת פטל לאחר זמן בכוס. הערות מלוחות של קורנית, הל וציפורן לספק שכבה נוספת של מורכבות. הפה מלא פרי מתוק של דובדבן/ברי קטיפה, נישא על טאנינים המשרד, נותן את היין כי חושניות שמחזיק אותך חוזר לעוד. עוגת דובדבנים כהה עם תבלינים אגוז מוסקט מהדהדת בגימור האנרגטי. התווים המלוחים, החריף של גבינת צ ' דר עז מיושנת מביאים את הפרי המתוק ביין, כמו גם בשר חזיר מעושן מעושן, או ברוסקטה פטריות.