קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות0
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

שום דבש צלעות חזיר

שום דבש צלעות חזיר
שום דבש צלעות חזיר נטול גלוטן, וללא חלב ומספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה 2% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 82 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. גשו לסופר וקנו שום, דבש, רוטב סויה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה הביא לך את כלמתכונים. מהכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 20 דקות. עם כפית ציון 10%, המנה הזו לא כל כך מדהימה. נסו דבש שום צלעות חזיר, דבש שום צלעות חזיר, ו דבש ושום צלעות חזיר (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר, ריזלינג. שרדונה מתאים לצלעות או צלעות פשוטות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. יקב טיילר סנטה ברברה קאונטי שרדונה עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
טיילר יקב סנטה ברברה קאונטי שרדונה
טיילר יקב סנטה ברברה קאונטי שרדונה
2015 הביא את הבציר המוקדם ביותר של העשור עד כה. לאחר הבצירים הגדולים של 2013 ו -2014 והמשך הבצורת, הגפנים הציגו חלק קטן מהפרי מהשנתיים הקודמות. הם ירדו בכ -30% בסך הכל אך התוצאה הייתה איכות יוצאת דופן ויינות עמוקים וחזקים עם חומציות רבה. הדר, אניס, מלוחים, ואנרגטי.