קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות45
מגזין

שום ליים עוף בגריל עם סלסה מנגו

שום ליים עוף בגריל עם סלסה מנגו
המתכון שום ליים עוף בגריל עם סלסאן מנגו מוכן תוך כ 30 דקות, והוא בהחלט יוצא מן הכלל ללא גלוטן וללא לקטוז אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. מנה אחת מכילה 516 קלוריות, 31 גרם של חלבון ו9 גרם של שומן. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. לך לחנות ותביא ליים, סוכר, עגבניות צועניות ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. עם כפית ציון של 95% המנה הזו יוצאת מן הכלל. מתכונים דומים: עוף בגריל וסלסה לימון מנגו, קבב עוף בגריל צ'ילי ליים עם סלסה מנגו, ו שרימפס בגריל עם מנגו, ליים וסלסה צנון.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה זיווג עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הפרסומת הטבטונית של Gamay Pinot Noir משנת 1787 עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
זה "1787" פינו נואר/תערובת Gamay הוא חלק הדלפק לתערובת " 459 " שלנו. ההבדל היחיד בין שני היינות (שניהם עשויים מאותו פרי מדויק) הוא כלי המשמש לייצור אותם. ה" 1787 " הותסס והתבגר בחביות עץ אלון נייטרליות. ההבדל בטעם וריח הוא מדהים ואתה רק צריך לטעום אותם זה לצד זה כדי לראות בעצמך. בשנת 1787, צו הורה להסיר את כל זני הענבים האדומים בעמק מוסל ולהחליף אותם בגפנים ריזלינג. עם הזמן, חוק זה התפוגג זנים אדומים לאט יש נטוע שוב באזור.