קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות16
מגזין

שומר - שפשף בשר חזיר Tenderloin עם שאלוט - בצל Agrodolce

שומר - שפשף בשר חזיר Tenderloin עם שאלוט - בצל Agrodolce
שומר שפשף בשר חזיר Tenderloin עם שאלוט-בצל Agrodolce עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 297 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 6 גרם של שומן כל אחד. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. אם יש לך שמן זית, מלח, צימוקים זהובים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בצימוקים זהובים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,תפוח מתפורר עם צימוקים זהובים כקינוח. נסו שומר-חזיר שפשף עם שאלות-הפחתת רימון, שומר - שפשף בשר חזיר Tenderloin עם טריזים שומר קלוי, ו שומר - שפשף בשר חזיר Tenderloin עם טריזים שומר קלוי (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להכין agrodolce, שמן חום במחבת nonstick גדול מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים בצל, שאלוט וסוכר למחבת; מטגנים 12 דקות או עד הזהב. מערבבים יין, צימוקים, וחומץ; מביאים לרתיחה. להפחית את החום, ומבשלים 9 דקות או עד הנוזל כמעט מתאדה.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר מהחום; מערבבים ב 1/4 כפית מלח ו 1/8 כפית פלפל.
מרכיבים שתצטרך
4
הכן גריל.
5
כדי להכין פילה חזיר, לשלב זרעי שומר, 1/2 כפית מלח, כוסברה, כמון, ו 1/4 כפית פלפל בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
6
מפזרים חזיר עם תערובת זרעי שומר.
מרכיבים שתצטרך
7
מניחים חזיר על מתלה גריל מצופה ספריי בישול; גריל במשך 20 דקות או עד רשם מדחום 155 (מעט ורוד), הפיכת חזיר מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
8
בואו לעמוד במשך 10 דקות.
9
חותכים לפרוסות בעובי 1/4 אינץ'.
10
מגישים עם אגרודולצ ' ה.

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש2(יכול להיות או להרחיק)זרעי שומר, כתושזרעי שומר, כתוש796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים זהוביםצימוקים זהובים1(יכול להיות או להרחיק)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname1(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר חזיר פילה, גזוזבשר חזיר פילה, גזוז1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל חתוך אנכיתבצל חתוך אנכית596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשאלוט פרוסשאלוט פרוס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק