קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

שחייה למבוגרים: יצירת צמת היין המושלמת

שחייה למבוגרים: יצירת צמת היין המושלמת
שחייה למבוגרים: יצירת צמת היין המושלמת עשויה להיות רק המשקה שאתם מחפשים. מנה זו מכילה סביב 33 גרם חלבון 82 גרם של שומן, וסך הכל 1100 קלוריות. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. 4 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. אם יש לך חוט בישול, אני מגיש את זה על שום צלוי מחית גזר לבן. וגם, תרמילי הל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו האי לשחות קינוח, צלעות מושלמות עם יין אדום Jus, ו צלוי צלעות מושלם עם יין אדום Jus (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 275 מעלות. נמוך ו slow.In תנור הולנדי, לחמם את השמן וחום בכל צד של צלי כבש. שים בצד על מגש.
מרכיבים שתצטרך
שעועית לבנה, מושרית ומבושלת (שמור 1/3 כוס נוזל בישול)שעועית לבנה, מושרית ומבושלת (שמור 1/3 כוס נוזל בישול)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
מוסיפים את הבצל ואת הגזר ואת השום ציפורן ו לטגן במשך כמה דקות.
מרכיבים שתצטרך
בתוספת עוד כדי לשחרר את הרוטב החיובי והסמיךבתוספת עוד כדי לשחרר את הרוטב החיובי והסמיך
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
להוסיף רק קצת יין כדי deglaze המחבת. להזיע תערובת זו במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
4
מוסיפים את היין, הסירופ או המיץ, ואת הדובדבנים המיובשים ומביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
דובדבנים יבשיםדובדבנים יבשים
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
להתיז תמצית וניללהתיז תמצית וניל
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
5
הוסף את sprig רוזמרין.
מרכיבים שתצטרך
צווארי עוףצווארי עוף
6
מניחים את הצלי כבש בסיר, צד שומן up.In הגבינה, לעטוף את כל הדברים מאבקת הקקאו לפלפלים. לקשור בחבילה. שים את הצרור הזה ליד הטלה. מכסים ומניחים בתנור במשך שלוש שעות.זה צריך להיות רך כמו עצם.
מרכיבים שתצטרך
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'
2 בצל ירוק טחון2 בצל ירוק טחון
שעועית לבנה, מושרית ומבושלת (שמור 1/3 כוס נוזל בישול)שעועית לבנה, מושרית ומבושלת (שמור 1/3 כוס נוזל בישול)
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף
7
הסר את הצלי על מגש, לכסות ולשמור חם. מסננים את נוזל הבישול מעל קערה כדי ללכוד את כל זה טעים צמות נוזל. תשליך את כל המוצקים והצרור. הוא עשה את עבודתו ועשה אותה היטב.
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
8
שים את הנוזל בחזרה בסיר ומבשל, חשוף, על הכיריים עד שהוא עבה מספיק כדי לצפות את הגב של כף.אני מגיש את זה על שום קלוי מחית גזר לבן. וכן, הילד אכל את זה. היא גונבת גם את השוקולד המריר שלי. ושותה את הקפה שלי.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד מרירשוקולד מריר
חמוצים שמיר פרוסים דקים בסגנון מעדנייהחמוצים שמיר פרוסים דקים בסגנון מעדנייה
גזר לבןגזר לבן
תוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובהתוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובה
ציוד שתשתמש בו
פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)2Tbsזרעי ענבים או שמן קנולהזרעי ענבים או שמן קנולה1תרמיל הל שחורתרמיל הל שחור2גזר, קצוץ בערךגזר, קצוץ בערך1ריבוע גדולבד גבינהבד גבינה1סטולי וניל (אופציונלי לתת לו בעיטה)סטולי וניל (אופציונלי לתת לו בעיטה)1שולחןפולי קפהפולי קפה4ריבס, קצוץ טרי או קפואחוט בישולחוט בישול596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדובדבנים יבשיםדובדבנים יבשים1בקבוקיין אדום יבשיין אדום יבש4ריבס, קצוץ טרי או קפואבתנור הולנדי, מחממים את השמן וחומים בכל צד של צלי הטלה. מניחים בצד על מגשבתנור הולנדי, מחממים את השמן וחומים בכל צד של צלי הטלה. מניחים בצד על מגש1שולחןאבקת קקאו הולנדיתאבקת קקאו הולנדית1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, מרוסקשום, מרוסק4ריבס, קצוץ טרי או קפואאני מגיש את זה על שום קלוי מחית גזר לבן. וכן, הילד אכל את זה. היא גונבת גם את השוקולד המריר שלי. ושותה את הקפה שלי.אני מגיש את זה על שום קלוי מחית גזר לבן. וכן, הילד אכל את זה. היא גונבת גם את השוקולד המריר שלי. ושותה את הקפה שלי.2תרמילי הל ירוקיםתרמילי הל ירוקים1בצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות8פלפל סצ'ואןפלפל סצ'ואן907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צלוי צלעות כבשצלוי צלעות כבש1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסירופ סמבוק (או רק מיץ דובדבנים טארט)סירופ סמבוק (או רק מיץ דובדבנים טארט)1sprigצווארי עוףצווארי עוף1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ4ריבס, קצוץ טרי או קפואבכותנה, לעטוף את כל הדברים מאבקת הקקאו לפלפלים. לקשור בחבילה. שים את הצרור הזה ליד הטלה. מכסים ומניחים בתנור במשך שלוש שעותבכותנה, לעטוף את כל הדברים מאבקת הקקאו לפלפלים. לקשור בחבילה. שים את הצרור הזה ליד הטלה. מכסים ומניחים בתנור במשך שלוש שעות4ריבס, קצוץ טרי או קפואזה טוב. זה ממש, ממש טוב. וגם הילד אהב את זה. מה שחלקתי, בכל מקרהזה טוב. זה ממש, ממש טוב. וגם הילד אהב את זה. מה שחלקתי, בכל מקרה1זכוכיתאז, מה אם אתה אז, מה אם אתה "בנה" את המושלם של קברנה בטעמים, הוסיף את המורכבות של שוקולד וקפה, ולאחר מכן הוסיף את היין, והשתמש בו כל כך לצלות צלוי כבש מדהים