קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות8
ציון בריאות54
מגזין

שעועית דילי

שעועית דילי
שעועית Dilly נטול גלוטן,, חלב חינם, וכל 30 מנה צדדית. מנה אחת מכילה 243 קלוריות, 11 גרם של חלבון ו5 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. . אם יש לכם זרעי חרדל, שום, חומץ מזוקקוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-276 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 35 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 99% וזה מדהים. נסו שעועית דילי, שעועית דילי, ו שעועית מתובלת (מתכונים דומים).

הוראות

1
לעקר 8 (1 ליטר) צנצנות במים רותחים לפחות 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
2
מערבבים את המים, מלח כבישה וחומץ בסיר גדול, ומביאים לרתיחה. כאשר הוא מתחיל לרתוח, להפחית את החום נמוך, ולשמור על מבשלים בזמן שאתה לארוז את הצנצנות.
מרכיבים שתצטרך
חומץחומץ
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
בכל צנצנת למקם את הדברים הבאים: 1 ראש שמיר, 1 כף של תבלין כבישה, 1 כף של זרעי חרדל, 1 פלפל צ ' ילה מיובש, 2 שיני שום, ו 1/8 כפית של אלום. לארוז שעועית לתוך צנצנות מתובל במצב עמידה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' ילי מיובשפלפל צ ' ילי מיובש
זרעי חרדלזרעי חרדל
ציפורןציפורן
שוםשום
שעועיתשעועית
אלוםאלום
שמירשמיר
4
מצקת את המלח החם לצנצנות, משאיר 1/2 אינץ ' של שטח בחלק העליון. בורג את המכסים על הצנצנות, ולעבד באמבט מים חמים במשך 6 דקות כדי לאטום. חנות לפחות 2 שבועות לפני האוכל.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מצקתמצקת