קושיקל
מוכן ב12 דק.
מנות4
ציון בריאות15
מגזין

שעועית רחבה, פקורינו וריזוטו לימון

שעועית רחבה, פקורינו וריזוטו לימון
המתכון שעועית רחבה, פקורינו & ריזוטו לימון מוכן בערך 12 דקות. והוא בהחלט יוצא מן הכלל ללא גלוטן וצמחוני ומתאים לאוהבי מזון ים תיכוני. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 534 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 7 גר' של שומן. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. לך לחנות ותביא יין, שן שום, חמאת ידיות, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. מתכונים דומים: Insalata di fave e pecorino (שעועית רחבה טרייה & סלט גבינה פקורינו), צ'וריסו & risotto שעועית רחבה, ו שעועית רחבה, מנטה ולימון.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 62 דולר.
Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione
Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione
אדום רובי אינטנסיבי. עוצמה ועשירה עם הערות חריפות ובלסמיות ואחריהן ניחוחות פירות יער אדומים. טאנינים עדינים ואלגנטיים משמחים את החך, ומכריזים על טעם לוואי נעים וארוך.