קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות65
מגזין

שפמנון מצופה פקאן עם גבינת צ'דר לבנה

שפמנון מצופה פקאן עם גבינת צ'דר לבנה
שפמנון מצופה פקאן עם גבינת צ'דר לבנה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %44 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 822 קלוריות, 54 גרם חלבון ו 50 גרם של שומן כל אחד. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. גשו לסופר וקנו שפמנון פילה, מרק עוף, קמח, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב החלב אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות שביל החלב נושכות כקינוח. נסו שפמנון מצופה פקאן, שפמנון מצופה פקאן, ו שפמנון Cajun פקאן מצופה (מתכונים דומים).

מרכיבים

680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שפמנון פילהשפמנון פילה9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן בישול קריסקושמן בישול קריסקו596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקהקרםהקרם3קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חבורהטימין טרי, קצוץטימין טרי, קצוץ4בצל ירוק, פרוס דקבצל ירוק, פרוס דק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאן טחון דקפקאן טחון דק4ריבס, קצוץ טרי או קפוא8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס4ריבס, קצוץ טרי או קפוא(צינור גדול)(צינור גדול)4ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגריסים אבן-קרקע (או להשתמש מיידי)גריסים אבן-קרקע (או להשתמש מיידי)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר לבנה גרוסהגבינת צ'דר לבנה גרוסה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לשפמנון. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. Santi Sortesele פינו Grigio עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
Santi Sortesele Pinot Grigio
Santi Sortesele Pinot Grigio
גוון צהוב קש, מלווה באף ממוקד של אגס, משמש ופרחים לבנים. החיך הפירותי, עם התווים העליונים של פירות אבן, מראה בשלות ועגלגלות הנתמכים היטב על ידי חומציות אלגנטית ומתיקות, הבטחת גימור ארוך ומתמשך.