קושירגיל
מוכן ב19 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

שפמנון עם התענג דרום מערב

שפמנון עם התענג דרום מערב
שפמנון עם התענג דרום מערב דורש כ 19 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %91 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 286 גר' של חלבון, 119 גרם של שומן, וסך הכל 2981 קלוריות. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. אם יש לכם שמן זית, שמן זית, בצל ירוק, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב האבוקדו אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס אבוקדו שוקולד / מוס אבוקדו שוקולד מריר מהיר כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, נסו שפמנון עם התענג דרום מערב, שפמנון דרום מערב, ו שפמנון בגריל עם רוטב עגבניות זית (מתכונים דומים).

הוראות

1
יש לשטוף פילה, יבש, ולהניח בצד על plate.In קערה קטנה, לשלב את הקליפה, מיץ, כוסברה, אורגנו, בצל ירוק, שמן זית, מלח, קאיין. Stir.In קערה בינונית, לשלב אבוקדו, שעועית, עגבניות.
מרכיבים שתצטרך
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
יוצקים חצי מתערובת הכוסברה למעלה וזורקים את כל המרכיבים. מכסים בניילון נצמד ומקררים.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
3
יוצקים חצי מתערובת הכוסברה הנותרת על פילה. הפעל פילה למעיל ולתת לעמוד 2-3 דקות (ארוך מדי וחומצה מתחילה לבשל מחוץ לדגים).
מרכיבים שתצטרך
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
4
מחבת גריל חום על med-בינוני גבוה, מברשת גריל עם 1/2 כפית שמן.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
כרוב אדום מבושל, זמין במעבר מזון מיוחדכרוב אדום מבושל, זמין במעבר מזון מיוחד
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
5
הסר דגים מצלחת ומניח על גריל. גריל 2-3 דקות, הפעל, מברשת עם תערובת כוסברה נותרת, ומבשלים 2-3 דקות או עד פתיתי דגים כאשר נבדק עם מזלג.דג צלחת העליון עם התענג דרום מערב בקירור.לקשט עם קישוטים אם תרצה. הצעות צד: קוסקוס, אורז, שעועית ירוקה מוקפצת, אספרגוס.
מרכיבים שתצטרך
שעועית ירוקהשעועית ירוקה
2 כפות פלפל אדום קלוי חתוך לקוביות2 כפות פלפל אדום קלוי חתוך לקוביות
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
ג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונהג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונה
(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

מרכיבים

1( חצילים)אבוקדו בשל, חתוך לקוביותאבוקדו בשל, חתוך לקוביות1( חצילים)אבוקדו בשל, חתוך לקוביותאבוקדו בשל, חתוך לקוביות425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה, סחוטהשעועית שחורה, סחוטה425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה, סחוטהשעועית שחורה, סחוטה4פילהפילה שפמנון, 1/2 ב. עוביפילה שפמנון, 1/2 ב. עובי4פילהפילה שפמנון, 1/2 ב. עוביפילה שפמנון, 1/2 ב. עובי0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1sprigכוסברה, (קישוט)כוסברה, (קישוט)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה3(חוֹרֶף)1 תות, קלוף1 תות, קלוף3(חוֹרֶף)1 תות, קלוף1 תות, קלוף11 קילו קישואים,קליפת לייםקליפת ליים11 קילו קישואים,קליפת לייםקליפת ליים1WES E אומנויות השפה האנגליתליים טריז (לקשט)ליים טריז (לקשט)1(יכול להיות או להרחיק)שמן זית (למחבת גריל)שמן זית (למחבת גריל)1(יכול להיות או להרחיק)שמן זית (למחבת גריל)שמן זית (למחבת גריל)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אורגנו טרי קצוץאורגנו טרי קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אורגנו טרי קצוץאורגנו טרי קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)2(חוֹרֶף)בצל ירוק פרוס דקבצל ירוק פרוס דק2(חוֹרֶף)בצל ירוק פרוס דקבצל ירוק פרוס דק1( חצילים)עגבניות, חתוכות לקוביותעגבניות, חתוכות לקוביות1( חצילים)עגבניות, חתוכות לקוביותעגבניות, חתוכות לקוביות

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

שפמנון ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. Chehalem 3 ויניארד פינו גרי עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
Chehalem 3 כרם פינו גרי
Chehalem 3 כרם פינו גרי
תערובת של שלושה כרמים גדולים, זה ענבים חי מלאכת יין ידידותי למזון, בהיר וטהור. זה לא אפור, החומצה עם להב סכין, עם אגס, סורבה לימון, תבלין ויסמין גורמים למי הפה ולידיים שלך לרעוד.