קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות15
מגזין

שפריץ של צלעות חזיר כתומות

שפריץ של צלעות חזיר כתומות
צלעות חזיר עשויות להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 29 גרם חלבון 9 גרם של שומן, וסך הכל 273 קלוריות. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, וכל 30 דיאט. גשו לסופר וקנו תפוז, רוזמרין, סטייק ירך חזיר, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש במרמלדה הכתומה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מרמלדה כתומות עם זיגוג גרידת תפוז כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. מתכונים דומים: Cherry Squirt, צלעות חזיר כתומות, ו צלעות חזיר כתומות.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר עובדות ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. אתה יכול לנסות שרדונה אחוזת רושיולי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 42 דולר לבקבוק.
שרדונה אחוזת רושיולי
שרדונה אחוזת רושיולי
יין זה הוא דוגמה מצוינת למאפיינים הייחודיים של רכוש רושיולי ועמק הנהר הרוסי. ניחוחות של תפוח בשל, פירות טרופיים, אגוזי לוז ומגע של תבלין משתלבים עם טעמי התפוח העשירים וחומציות חדה.