קושיבינוני
מוכן ב36 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

שרימפס בגריל Scampi

שרימפס בגריל Scampi
Scampi שרימפס בגריל דורש סביב 36 דקות מההתחלה ועד הסוף. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 23 גרם חלבון 11 גרם של שומן, וסך הכל 198 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. . אם יש לכם פטרוזיליה, שרימפס, שמן זית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. מתכונים דומים: שרימפס 2 דרכים: רוטב סויה-שרימפס בגריל עם סלט תרד וסקמפי בסגנון חדש, שרימפס בגריל Scampi, ו שרימפס בגריל Scampi.

הוראות

1
בקערה גדולה ולא תגובתית, מערבבים יחד את שמן הזית, מיץ לימון, פטרוזיליה, שום ופלפל שחור. מתבלים בפלפל אדום כתוש, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
פלפל שחורפלפל שחור
מיץ לימוןמיץ לימון
שמן זיתשמן זית
פטרוזיליהפטרוזיליה
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים שרימפס, וזורקים למעיל. להשרות במקרר במשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
3
מחממים גריל לחום גבוה. חוט שרימפס על שיפודים, פירסינג פעם ליד הזנב ופעם ליד הראש. תיפטר מכל המרינדה שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
גרילגריל
4
באח גריל שמן קל. גריל במשך 2 עד 3 דקות לכל צד, או עד אטום.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. סנטה Margherita פינו גריג ' יו עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
קש חיוור בצהוב. ניחוח נקי, פריך עם רמזים אינטנסיביים אך אלגנטיים של חבושים. פרי טרי והרמוני מופעל על ידי מתיקות קלה עם גימור ארוך מלא טעם עדין, חריף.