קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 51 דק.
מנות8
ציון בריאות18
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

שרימפס ואורז מטוגן ירקות

שרימפס ואורז מטוגן ירקות
המתכון שרימפס אורז מטוגן ירקות מוכן בערך 4 שעות ו-51 דקות וזה בהחלט עצום ללא גלוטן וללא לקטוז אפשרות לאוהבי אוכל סיני. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מנות ראשונות יש 179 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 2g של שומן למנה. והוא יספק כ 8 מנות. אם יש לכם שרימפס, פטריות שיטאקי, זנגביל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: שרימפס ואורז מטוגן ירקות, שרימפס ואורז מטוגן ירקות, ו שרימפס וירקות קינואה אורז מטוגן.

מרכיבים

1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3 טיפות רוטב סויה3 טיפות רוטב סויה0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלח תיבול של Lawryמלח תיבול של Lawry2(יכול להיות או להרחיק)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1גזר, מקולף ופרוס לתוך חצי ירח דק מאודגזר, מקולף ופרוס לתוך חצי ירח דק מאוד2ביוןגבעולים דקים סלרי, מחרוזות הוסרו פרוס דק על הטיהגבעולים דקים סלרי, מחרוזות הוסרו פרוס דק על הטיה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף תוצרת בית, או מרק עוף דל נתרן משומר, דל שומןציר עוף תוצרת בית, או מרק עוף דל נתרן משומר, דל שומן4ציפורןשום, טחוןשום, טחון2(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר מגורדג'ינג'ר מגורד2(חוֹרֶף)רוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן1קטןבצל, לחתוך לאורכו לפרוסות בעובי 1/4 אינץבצל, לחתוך לאורכו לפרוסות בעובי 1/4 אינץ1פלפל אדום, נבלע, זרע, ופרוס למקלות גפרור באורך 3/4 אינץפלפל אדום, נבלע, זרע, ופרוס למקלות גפרור באורך 3/4 אינץ1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)4בצל ירוק, גזוז ופרוס לגפרורים באורך 3/4 אינץבצל ירוק, גזוז ופרוס לגפרורים באורך 3/4 אינץ170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות שיטאקה, נבעו ופרוס 1/4 אינץ ' עבהפטריות שיטאקה, נבעו ופרוס 1/4 אינץ ' עבה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, קלופים, מפותלים, וחותכים לשניים לרוחבשרימפס, קלופים, מפותלים, וחותכים לשניים לרוחב85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סוכר snap או אפונה שלג, גבעולים גזוז מחרוזות הוסרוסוכר snap או אפונה שלג, גבעולים גזוז מחרוזות הוסרו596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי גרגיר הנחליםעלי גרגיר הנחלים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. פינוט גרי של סקייפול עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.