קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות19
מגזין

שרימפס חגיגי "קוקטייל" עם רוטב אבוקדו-tomatillo

שרימפס חגיגי
שרימפס חגיגי "קוקטייל" עם רוטב אבוקדו-tomatillo עשוי להיות מה שאתה מחפש. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 3 . מנה זו מכילה כ 4 גר' של חלבון, 30 גרם של שומן, וסך הכל 352 קלוריות. גשו לסופר וקנו אבוקדו, כוסברה, בצל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו קוקטייל שרימפס עם Tomatillo-רוטב חזרת, בר קוקטייל שרימפס: רוטב קוקטייל קלאסי, קרם אבוקדו, Remoulade, ו קוקטייל שרימפס-Tomatillo (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא סנט מייקל אפן כעס פינו גריג ' יו. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
בהתאם לאדמה ו מיקרו אקלים, פינו גרי משתנה מיין יומיומי פשוט כל הדרך עד גידולים העליון מוחלט. הכרמים החמים, שנחשפו לשמש של אתרי הכעס, עם קרקעות חצץ אבן הגיר השמיימית שלהם, הם דוגמה קלאסית. הכעס אלטו Adige פינו Grigio יש מבנה אצילי, איזון נחמד וחומציות בסדר – מה שהופך אותו תענוג מוחלט לשתות. הלבן החזק הולך טוב עם מרק דגים ודגים, חזה עוף גינאה או פילה עגל.