קושיקל
מוכן ב19 דק.
מנות6
ציון בריאות18
מגזין

שרימפס יווני עם עגבניות ופטה

שרימפס יווני עם עגבניות ופטה
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית פסקטריאנית? שרימפס יווני עם עגבניות ופטה יכול להיות מתכון נהדר לנסות. מנה אחת מכילה 317 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 15 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. גשו לסופר וקנו עגבניות משומר, גבינת פטה משובשת, שרימפס, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. מתכון זה מ recipes.prevention.com יש 2 אוהדים. עם כפית ציון 69% המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: שרימפס יווני עם עגבניות ופטה, שרימפס אפוי יווני עם עגבניות ופטה, ו פסטה יוונית עם שרימפס, פטה, עגבניות וזיתים.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. פינוט גרי של סקייפול עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.