קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות23
מגזין

שרימפס מהיר לו מיין

שרימפס מהיר לו מיין
צריך מנה עיקרית ללא חלב ופסקאטריה? שרימפס מהיר לו מיין יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. מתכון זה משמש 4. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 34 גרם חלבון, 7 גרם שומן, ובסך הכל של 423 קלוריות. המתכון הזה מכסה 25% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכלמתכונים יש 30 אוהדים. גשו לסופר וקנו פלפל, פרחי ברוקולי, בצל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בקורנפלור אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם פודינג קורנפלור שוקולד כמו קינוח. מהכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 35 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כפית של 82%. הציון הזה נהדר. מתכונים דומים: מהיר וקל חריף לו מיין, {מהיר וקל} ירקות לו מיין, ו שרימפס לו מיין.

הוראות

1
הביאו לרתיחה סיר גדול של מים מומלחים קלות. מבשלים שיער מלאך במים הרותחים עד לבישול עדיין יציב לנגיסה, 4 עד 5 דקות; מסננים. זורקים עם שמן שומשום בקערה לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
פסטה שיער מלאךפסטה שיער מלאך
שמן שומשוםשמן שומשום
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
סירסיר
2
מערבבים מים, רוטב סויה, עמילן תירס, רוטב צדפות וג ' ינג ' ר טחון לרוטב קערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת ג ' ינג ' ראבקת ג ' ינג ' ר
רוטב צדפותרוטב צדפות
עמילן תירסעמילן תירס
רוטב סויהרוטב סויה
רוטברוטב
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מחממים 1 כף שמן צמחי במחבת גדולה או ווק על אש בינונית-גבוהה. מבשלים ומערבבים שרימפס בשמן חם עד ורוד, 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
ווקווק
4
מוציאים שרימפס מהמחבת לקערה ומחזירים את התבנית לחום.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
קערהקערה
5
מחממים הנותרים 1 כף שמן צמחי במחבת. מבשלים ומערבבים פלפל, סלרי, ברוקולי, אפונה, בצל, כרוב ושום בשמן עד שהם רכים מעט, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
פלפלפלפל
אפונה הצמד סוכראפונה הצמד סוכר
ברוקוליברוקולי
כרובכרוב
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
יוצקים רוטב מוכן על תערובת ירקות; תוך ערבוב מתמיד, מביאים לרתיחה ומבשלים עד להסמכה קלה, 30 עד 45 שניות. להחזיר שרימפס למחבת; לבשל 1 דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
שרימפסשרימפס
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
הוסף פסטה סחוטה; לזרוק לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת אנג'ל שיער פסטהחבילת אנג'ל שיער פסטה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקב סוכרב סוכר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב מגוררכרוב מגורר1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ2(חוֹרֶף)עמילן תירסעמילן תירס1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק פרוספלפל ירוק פרוס1(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרוסות בצלפרוסות בצל1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב צדפותרוטב צדפות11 קילו קישואים,כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס קלופים, deveined, וחותכים לחתיכות 1/2 אינץשרימפס קלופים, deveined, וחותכים לחתיכות 1/2 אינץ1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקהצמד אפונההצמד אפונה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה להתאים עם פינו גריגיו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכנו במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא אספסוף פינו גרי. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -20 דולר.
אספסוף פינו גרי
אספסוף פינו גרי
אלזסי-בהשראת תווים של ליים, תפוח ירוק, פרח לבן ואבן רטובה. בעקבות האף הם טעמים של אגס אנג ' ו, נקטרינה לבנההדרים. החומציות התוססת והפריכה מאזנת את היין בעל הגוף הבינוני הזה ונושאת אותו דרך הגימור המתמשך.