קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות2
מגזין

שרימפס מטוגן חריף

שרימפס מטוגן חריף
שרימפס מטוגן פיקנטי עשוי להיות בדיוק ההזנה שאתה מחפש. מתכון זה מכיל 4 מנות עם 152 קלוריות, 2 גרם חלבון ו-9 גרם שומן כל אחת. המתכון הזה מכסה 8% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם צבע מאכל, שרימפס, בצל לקישוט וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. עם ציון ספונקולרי של 40%, המנה הזו די טובה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו שרימפס חריף מטוגן בקארי, שרימפס חריף כמעט מפורסם, ואורז מטוגן שרימפס חריף.

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה3אבקת כוסברה - 2 כפותאבקת כוסברה - 2 כפות11 קילו קישואים,פלפל - 1 כפיתפלפל - 1 כפית4ריבס, קצוץ טרי או קפואחומץ - 1 כףחומץ - 1 כף1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוף2,cardamom pods-2,cinnamon sticks-1 1/2,poppy seeds-2tsp,dry coconut powder-1 tsp,star anise-1,nutmeg-1/2 tsp,dry oregano-1/2 tsp,dry rosemary-1/2 tsp2,cardamom pods-2,cinnamon sticks-1 1/2,poppy seeds-2tsp,dry coconut powder-1 tsp,star anise-1,nutmeg-1/2 tsp,dry oregano-1/2 tsp,dry rosemary-1/2 tsp1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אבקת כמוןאבקת כמון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ginger and garlic pasteginger and garlic paste5(חוֹרֶף)1 תות, קלוף1 תות, קלוף4ריבס, קצוץ טרי או קפואwedges if lime-for garnishwedges if lime-for garnish1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)corinader powdercorinader powder2sliced and pureed medium red onionsliced and pureed medium red onion4ריבס, קצוץ טרי או קפואsliced red onions-for garnishsliced red onions-for garnish11 קילו קישואים,8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1(יכול להיות או להרחיק)red food colourred food colour4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח לפי הטעםמלח לפי הטעם1( חצילים)shrimp(peeled with removed shells)- 1 poundshrimp(peeled with removed shells)- 1 pound11 קילו קישואים,6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות1096 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקolive oil or sunflower oil to fry)olive oil or sunflower oil to fry)11 קילו קישואים,אבקת כורכוםאבקת כורכום1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים

יין מומלץ: 1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה, משקה אלכוהולי, מרכיב, פינו נואר, יין אדום יבש, יין מבעבע, שרדונה, קטגוריית מוצרי מזון, סוביניון בלאן, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), יין לבן יבש, אבקת זרעי אהבה, ריזלינג, פינו גריג ' יו., יכול אפרסקים, סחוט, סוג פריט בתפריט, Muscadet, Gruener Veltliner

שרימפס מטוגן עובד ממש טוב עם יין לבן, משקה אלכוהולי ומרכיבים. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס המוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. Weinert Cavas de Weinert עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-26 דולר לבקבוק.
ויינרט קאבס דה ויינרט
ויינרט קאבס דה ויינרט
גוון אודם עמוק עם נצנוצים סגולים מקפיץ את המבנה היציב והנמרץ שלו. העושר הטאני שלו מבטיח את אורך חייו, אך פרי בשל דיסקרטי מנצח. יין מאוזן בעל גוף מלא שמזכיר ריחות של עץ אלון בסיומת הארוכה. תערובת של קברנה סוביניון, מלבק ומרלו.