קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות20
מגזין

שרימפס מלוח על אורז בר

שרימפס מלוח על אורז בר
שרימפס מלוח על אורז בר עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 30 גרם חלבון, 6 גרם שומן, ובסך הכל של 307 קלוריות. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 21% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב ופסקטריאן דיאטה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם שרימפס, פפריקה, שום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש בשמן זית כתית מעולה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפרסק פריך: פריך בריא לארוחת הבוקר כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף די טוב של 65%. נסו סלט אורז בר מתוק ומלוח, דלעת חמאה מתוקה ומלוחה ואורז בר מטגן!, ו אופים שרימפס אורז בר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מכינים את אורז הבר לפי הוראות החבילה. בקערה גדולה שלבו את השרימפס, הפפריקה, הפלפל, המלח והשום.
מרכיבים שתצטרך
אורז בראורז בר
פפריקהפפריקה
שוםשום
פלפלפלפל
שרימפסשרימפס
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מערבבים היטב ומניחים בצד.
3
מחממים את השמן במחבת עד שהוא חם.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים את השרימפס ומבשלים על אש בינונית למשך 30 שניות. מערבבים פנימה את עגבניות השרי, ומבשלים 45 שניות נוספות או עד שהשרימפס אטום תוך ערבוב מתמיד.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות שריעגבניות שרי
שרימפסשרימפס
5
מסירים מהאש, מערבבים פנימה פטרוזיליה קצוצה ומגישים מעל 1/4 כוס מאורז הבר.
מרכיבים שתצטרך
אורז בראורז בר
פטרוזיליהפטרוזיליה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריגיו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירות המובילות שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכנו במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. אתה יכול לנסות את זינד-הומברכט קלקר פינו גרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -46 דולר לבקבוק.
זינד-הומברכט קלקר פינו גרי
זינד-הומברכט קלקר פינו גרי
בהיר צהוב / זהב צבע, די זוהר. האף המעושן המעודן, האופייני לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים קלים שמתאימים למעשה לסגנון של פינו-גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זהו יין קל לשתייה כעת מכיוון שאין משקל מיותר. הגימור נחמד ועגול אך יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצה נהדר ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.