קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות28
מגזין

שרימפס עם אורז לימון-זעפרן

שרימפס עם אורז לימון-זעפרן
שרימפס עם אורז לימון-זעפרן עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 361 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 6 גרם שומן. אם יש לכם חוטי זעפרן, מלח, אורז מיידי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, עם כפית ציון 66% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: שרימפס ונקניק עם אורז זעפרן, אורז זעפרן עם אמנון ושרימפס, ו שרימפס וזעפרן אורז.

הוראות

1
מחממים תנור הולנדי גדול מעל חום בינוני גבוה.
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מוסיפים שמן למחבת; מערבולת למעיל.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים בצל ופלפל פעמון; מטגנים 3 דקות או עד שהירקות רכים, מערבבים לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
ירקירק
בצלבצל
4
להוסיף שום; לבשל 30 שניות, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
5
מוסיפים שרימפס למחבת; מבשלים 30 שניות, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
להוסיף אורז הבא 7 מרכיבים (באמצעות מרק). להביא תערובת אורז לרתיחה; מחבת כיסוי. להפחית את החום, ומבשלים 5 דקות או עד שהאורז נעשה.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
הסר מהחום; מערבבים אפונה ומיץ לימון.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
אפונהאפונה

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה11 קילו קישואים,שום טרי טחוןשום טרי טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז נמס לא מבושלאורז נמס לא מבושל3(חוֹרֶף)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרק עוף נטול שומן, דל נתרןמרק עוף נטול שומן, דל נתרן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)אורגנו טרי קצוץאורגנו טרי קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה ירוקה קפואהאפונה ירוקה קפואה0(יכול להיות או להרחיק)חוטי זעפרן, כתושחוטי זעפרן, כתוש0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס קלופים ומוגדרים גדוליםשרימפס קלופים ומוגדרים גדולים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. סנטה Margherita פינו גריג ' יו עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
קש חיוור בצהוב. ניחוח נקי, פריך עם רמזים אינטנסיביים אך אלגנטיים של חבושים. פרי טרי והרמוני מופעל על ידי מתיקות קלה עם גימור ארוך מלא טעם עדין, חריף.