קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות35
מגזין

שרימפס עשב וסלט שעועית לבנה

שרימפס עשב וסלט שעועית לבנה
שרימפס עשב וסלט שעועית לבנה עשויים להיות רק התוספת שאתה מחפש. מתכון זה מכין 4 מנות עם 307 קלוריות, 32 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 27% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. גשו לסופר וקנו גרגיר הנחלים, מים, שום, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב ופסקטריאן דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. עם כפית ציון 70%, המנה הזו מוצקה. נסו שרימפס עשב וסלט שעועית לבנה, שרימפס עשב וסלט שעועית לבנה, ו סלט שעועית לבנה עם שרימפס ואספרגוס (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב תחילה 6 מרכיבים בקערה גדולה; מערבבים עם מטרפה.
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מוסיפים ארוגולה ו -4 המרכיבים הבאים (דרך שעועית) לקערה, וזורקים בעדינות לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
ארוגולהארוגולה
שעועיתשעועית
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
שלב דבש ו 1 כפית מים בקערה בינונית, תוך ערבוב עם מטרפה.
מרכיבים שתצטרך
דבשדבש
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
4
הוסף שרימפס לתערובת הדבש; לזרוק למעיל.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
דבשדבש
5
מחממים מחבת גריל על אש בינונית-גבוהה; מחבת מעיל עם תרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
מחבתמחבת
6
מפזרים שרימפס עם מלח.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
מלחמלח
7
מוסיפים שרימפס למחבת; מבשלים 2 דקות מכל צד או עד לסיום.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
מגישים עם סלט.

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקארוגולה בגוון רופףארוגולה בגוון רופף1(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות439אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית צפונית גדולה, שטופה ומרוקנתשעועית צפונית גדולה, שטופה ומרוקנת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחיםפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחים11 קילו קישואים,רוזמרין טרי קצוץרוזמרין טרי קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טימין טרי קצוץטימין טרי קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)שום טרי טחוןשום טרי טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות ענבים, חצויעגבניות ענבים, חצוי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים4(יכול להיות או להרחיק)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4(יכול להיות או להרחיק)חומץ שריחומץ שרי454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)24 שרימפס קלופים ו deveined בינוני (אודות24 שרימפס קלופים ו deveined בינוני (אודות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזוז גרגיר הנחליםגזוז גרגיר הנחלים11 קילו קישואים,1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריגיו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירות המובילות שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכנו במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. לשגשג פינו גריגיו עם 4.5 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
לשגשג פינו גריגיו
לשגשג פינו גריגיו