קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות10
מגזין

שרימפס קוקוס עם ריבה כתומה

שרימפס קוקוס עם ריבה כתומה
שרימפס קוקוס עם ריבה כתומה הוא חלב חינם ו pescatarian מנה עיקרית. מנה אחת מכילה 594 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 17 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 20 דקות. אם יש לך שמן צמחי, רום, ביצים, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. נסו שרימפס קוקוס עם ריבה צ'יה תפוז, לחם קוקוס כתום מרמלדה, ו המרכיב הסודי (ריבה): שרימפס קליפת תפוז (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה, לשלב פירורי קוקוס ולחם ומתבלים עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פירורי לחםפירורי לחם
קוקוסקוקוס
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מניחים קמח, ביצים, תערובת פירורי לחם לתוך 3 קערות נפרדות. לדלות את השרימפס בקמח ולנער את עודף. לאחר מכן, לטבול את השרימפס ביסודיות בביצה ולשפשף את הצד של הקערה כדי להסיר קלות עודף. לבסוף, מעיל את השרימפס ביסודיות עם תערובת פירור הלחם.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
לחםלחם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ביצהביצה
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
הניחו את השרימפס כך שהם לא יגעו על תבנית אפייה או מגש מרופדים בקלף עד שיהיו מוכנים לטגן. בתנור הולנדי גדול, לחמם כמה סנטימטרים של שמן ל 350 מעלות F. מטגנים את השרימפס בקבוצות עד חום זהוב מבושל דרך, על 3 עד 4 דקות לכל אצווה. היזהר לא overrowd שרימפס בשמן בעת טיגון.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנור הולנדיתנור הולנדי
4
ניקוז על מגבות נייר.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
5
לרוטב הטבילה: מחממים את המרמלדה בסיר קטן על אש נמוכה. רזה עם רום לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טבילהרוטב טבילה
ריבהריבה
רוםרום
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות יין פינו גריג ' יו אורגני זיאובפן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
זיאובפה אורגני פינו גריג ' יו יש ניחוחות עשירים טריים של תפוחים ואגסים עם רמזים של הדרים כי לדעוך לתוך זר פרחים ועל החיך זה בהיר ורענן עם טעמים פירות נפלאים.ZIOBAFFA Pinot Grigio צמדים היטב עם מגוון רחב של מאכלים קלים יותר, במיוחד דגים/רכיכות, עוף, פסטות ברוטב שמנת וגבינות רכות יותר. זה גם אפריטיף אידיאלי. תערובת: 100% פינו גריג ' יו